Ja, goede vraag!
Ik ben nu bijna 24 weken heb nog heel weinig gedaan! Wat kleertjes geshopt, maar veel hebben we niet nodig, omdat het weer een meisje wordt. Dus gewoon wat mooie dingetjes voor erbij. Verder ben ik begonnen met paarse/lila accesoires verzamelen voor op de babykamer, zodat het een beetje eigen karakter krijgt en niet precies Nora’s kamer is. Ik wil nog: schilderijtjes, mandjes (voor luiers, termometer ed) voor in het kastje boven de commode en wat lakentjes met lila erin. heb al hoezen voor het aankleedkussen, hydrofiele met een lila motiefje en een fleece deken en boxkleed. Ga zelf kussenhoesjes maken voor op de schommelstoel.
Ook moet er een nieuwe box en maxicosi komen, de rest hebben we allemaal nog van Nora.
Maahaar… Nora’s nieuwe kamer moet ook nog helemaal ingericht worden. We hebben alles ervoor al in huis, maar eerst moet wat er nu staat (studeerkamer) nog een nieuwe plaats krijgen op zolder of op marktplaats. Daar wil ik zsm mee beginnen, want ik wil dat Nora eind december in haar nieuwe kamer kan. Dan heeft ze twee maanden om te wennen voordat de baby komt en is er niet het nare gevoel van ik moet weg uit mn kamer, omdat de baby erin moet, maar gewoon: leuk, ik krijg een nieuwe, grotere kamer! ![]()
Kaartje en naam hebben we een selectie in gemaakt die nog verder ingekort moeten worden. Hebben we het regelmatig even over.
Leuk wel he, om weer zo bezig te zijn?
Liefs!