Met hoeveel maanden alles klaar

met hoeveel maanden hadden jullie alles klaar voor de baby ?
kamertjes wandelwagen kleertjes enz

ik ben er dit keer laat mee ik ben nog nergens aan begonnen
ik heb wel al veel gekregen van men moeder die kan al die leuke baby kleertjes niet laten hangen …

verder moet ik nog een wieg bedje hebben we nog
een kinderwagen / een box wipstoeltje maxicose enz
ik kom dus nog flink aan het shoppen maar dat vind ik helenmaal geen straf
ik shop graag voor mijn kleintje

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Wij zijn 2 maanden voordat ik uitgerekend was samen gaan wonen. Toen was alles dus ook klaar ongeveer.

Moest alleen nog babykleertjes wassen en misschien een paar kleine dingen kopen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Uhhhh wil je het echt weten, hihihihi 4 dagen voor mijn uitgerekende datum!
Tja ben ik blij dat ik ook op de uitgerekende datum bevallen ben! Ik moets met mijn weeen nog alles bij elkaar zoeken voor een tas voor het ziekenhuis! whoops! Tja ik was totaal niet voorbereid, nog steeds niet trouwens en ze is toch al 2,5 jaar hihihihh

Bij onze eerste was ik heel op tijd. Toen ik 28 weken zwanger was, hadden we het kamertje klaar, de maxi cosi en kinderwagen klaarstaan en de box in elkaar gezet. Ook hadden we toen het geboortekaartje al af. En…achteraf maar goed ook, want 5 dagen later ben ik bevallen!

Nu ik net zwanger ben van de tweede, moet ik even kijken hoe snel alles goed. Onze zoon zal op een andere kamer moeten slapen, zodat de beeb op zijn kamertje kan. Dus dat wordt nog even shoppen (geen straf natuurlijk).

Groetjes!

Ja, goede vraag!

Ik ben nu bijna 24 weken heb nog heel weinig gedaan! Wat kleertjes geshopt, maar veel hebben we niet nodig, omdat het weer een meisje wordt. Dus gewoon wat mooie dingetjes voor erbij. Verder ben ik begonnen met paarse/lila accesoires verzamelen voor op de babykamer, zodat het een beetje eigen karakter krijgt en niet precies Nora’s kamer is. Ik wil nog: schilderijtjes, mandjes (voor luiers, termometer ed) voor in het kastje boven de commode en wat lakentjes met lila erin. heb al hoezen voor het aankleedkussen, hydrofiele met een lila motiefje en een fleece deken en boxkleed. Ga zelf kussenhoesjes maken voor op de schommelstoel.

Ook moet er een nieuwe box en maxicosi komen, de rest hebben we allemaal nog van Nora.

Maahaar… Nora’s nieuwe kamer moet ook nog helemaal ingericht worden. We hebben alles ervoor al in huis, maar eerst moet wat er nu staat (studeerkamer) nog een nieuwe plaats krijgen op zolder of op marktplaats. Daar wil ik zsm mee beginnen, want ik wil dat Nora eind december in haar nieuwe kamer kan. Dan heeft ze twee maanden om te wennen voordat de baby komt en is er niet het nare gevoel van ik moet weg uit mn kamer, omdat de baby erin moet, maar gewoon: leuk, ik krijg een nieuwe, grotere kamer!

Kaartje en naam hebben we een selectie in gemaakt die nog verder ingekort moeten worden. Hebben we het regelmatig even over.

Leuk wel he, om weer zo bezig te zijn?

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

heel leuk om weer zo bezig te zijn
ik verbaasde me eigenlijk pas dat ik nog niks heb gedaan
ik was bij de andere twee veel sneller nu ben ik natuurlijk ook veel drukker met men boys en weinig tijd over
maar moet toch eens gaan kijken welke kinderwagen ik wil
en wat voor box en wat voor een wieg ???

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Wij hadden alles van Noah al in een andere kamer gezet toen hij in het grote bed ging, dus hoefden niet zo nodig alles nog te doen.
Hebben we ook extra niet gedaan (geverft / behangt enzo) omdat we wouden verhuizen… maar dat ging niet door… dus hebben we de baby kamer opgeleukt met leuke mandjes, en blauw dekbedjes en shampoo`s enzo.

Hier is de babykamer eerlijk gezegt nog niet helemaal af hoor… moet nog steeds stofzuigen en dweilen…

En de eerste keer met Noah was ik 30/32 weken geloof ik, toen het af was.

Liefs, Melanie

Toen ik zwanger was van Rens had ik alles met 7 maanden klaar. Is nu ook weer de planning omdat ik geen zin heb om op het eind nog zo veel te moeten.
Maar goed nu hebben we alles nog van Rens dus hoef niet veel te kopen. Wij weten niet wat het word maar heb van Rens nog neutrale kleertjes zat en de rest zie ik daarna wel. Rens was een maand of 8 toen ik pas moest gaan kopen zoveel heb ik toen gekregen. Rens gaat na de jaarwisseling naar zijn nieuwe kamer en de babykamer is nog zo mooi dat ik gewoon de accesoires verander.
Maar goed kinderwagen en meubels zou ik nu toch wel gaan aanschaffen ook vanwege de levertijd.

groetjes Ramona

Wij hebben ook nog veel van Merel, dus echt veel kopen hoeft niet. Wel verhuist Merel naar een nieuwe kamer en moeten we daar nog veel doen. Ook wij willen Merel in december/januari overhuizen om dezelfde reden als Liske. Kleertjes hebben we ook nog niet geshopt. We hebben nog veel van Merel toen ze net geboren was, dus dat ga ik eerst maar een keer uitzoeken.

Trouwens, op Marktplaats staan heel veel complete babykamers. Wij kijken nog wel regelmatig of we een leuke kinderkamer zien voor Merel. Voorlopig nog niet, dus Ikea is de eerste keus Ook wandelwagens en boxen staan er genoeg op. Ik weet niet hoe groot gezin je wilt, maar als dit het laatste kindje is zou ik niet meer voor nieuw (en duur) gaan…

Groetjes Natasja

Wij waren met Tim ook veel sneller dan nu. Heb ook nog niks gedaan. Tim zijn kamer hebben we laatst veranderd in een kinderkamer. Dus ander behang erop gedaan, autobed ipv ledikant etc. De kamer die nu babykamer wordt, moet nog helemaal ingericht worden. Maar alles hebben we nog van Tim, dus we hoeven alleen het behang eraf te halen en ander behang te kopen. Dan die kamer leeghalen, behangen en inrichten met de meubels die we al hebben. Oh ja en we hebben een nieuwe kledingkast nodig. Wij weten niet wat het wordt, maar we hebben nog genoeg neutrale kleertjes van Tim.

Groetjes,
Sandra

Bij Dani heb ik de meeste dingen in de periode na de 20 weken echo gedaan. ik had al wel kleertjes etc en ik geloof ook de kinderwagen al gekocht.

Nu bij nr 2 heb ik nog niets aan kleding gekocht of wat dan ook.
De baby krijgt de kamer van Dani, dus daar hoeft niet heel veel te gebeuren alleen wat aankleding. En box, wagen etc hebben we natuurlijk al. Wel moeten we heel Dani zijn nieuwe kamer doen. Nieuw bed/kast etc. Behangen, verfen noem maar op. Daar gaat mijn vriend in de kerstvakantie mee beginnen. Hij heeft dan 2 weken vrij.

Dus heel druk zijn we er nog niet mee, haha!

Lilypie Pregnancy tickers