Met duowagen in de bus

Hoe was het vandaag gegaan?

Het ging heel goed Hahaha wat stom dat ik me hier zo druk om heb gemaakt… Ik reed de bus zo in, terwijl Danny voor in stapte… Ik had helemaal geen hulp nodug
Ik moet de wagen wel, zoals ik al dacht, met de rijrichting mee in het buggy/rolstoelgedeelte zetten, omdat hij anders het hele achterste gedeelte blokkeerd, dus als er meer mensen in de bus zitten met bijvoorbeeld rollator of buggy, dan word het wel lastig, maargoed, dat zie ik dan op dat moment wel weer. Ik moet inderdaat maar eens wat brutaler worden, als iemand er echt niet meer bij in past pakken ze de volgende bus maar, en zo zal ik ook de volgende bus moeten pakken als ik er niet meer bij in kan met de kids! Het in en uitstappen gaat in ieder geval super, eitje! hahaha!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Fijn dat je het zo even kon proberen en dat hetgoed gelukt is!!
Voortaan dus lekker alleen met je kids weg!
Liefs, Anne

nou, goed geregeld dus, wat een keertje oefenen al kan doen he. Mooi zo, jij kan gerust met de kids op pad!

Zeker weten, en dat heb ik vandaag dus ook gedaan
Vanmorgen Joey naar mijn ouders gebracht om een nachtje te logeren, en daarna met Jessey de stad in geweest Dat was wel een beetje stom, zo’n half gevulde duowagen, haha! Maar mama heeft heerlijk geshopt! De laatste keer was begin november!!! Er is gewoon veel veranderd in de stad zeg, maar heerlijk dat ik eindelijk weer op pad kan
Vanmiddag ook nog lekker naar de kapper geweest voor een nieuwe look, ben weer helemaal happy

Oh top man… je voelt je heel ander mens gelijk!!! Super…

quote:
De meeste haltes hebben ze hier ook verhoogd, maar als die chaufeurs dan een halve meter er vanaf gaan staan, dan heeft dat nog weinig nut! <a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/zS9Bp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/ebndp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

ik ben zoiezo geen held met een combiwagen de bus in te stappen, idd om wat je zegt, hahaha ze stoppen idd een halve meter van de stoep af
wel zwaar irritant ja,
maar ik ben maar klein en ik moet al een behoorlijke opstap maken als ik eerst nog met de wagen VAN de stoep af moet (aangezien ze een halve meter daarnaast parkeren) en daarna er weer op,
teveel hobbels,
en het lastige is dat de bussen hier vaak “trapjes” hebben,
dus niet 1 opstap nee 2 achter elkaar
dat is ook zoiets lastigs.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Bussen met rapjes hebben ze hier gelukkig niet meer, dan zou ik echt niet durven met die grote wagen!
Gisteren toen ik bij mijn ouders weg ging, stond daar bij de halte al iemand met een kinderwagen… Ik werd al helemaal zenuwachtig, want ik wist dat ik dan de halve bus zou blokkeren, en dat klopte ook! Telkens als er iemand in of uit het achterste gedeelte van de bus wou, moest ik eerst een stuk naar achteren rijden en daarna de achterkant van de wagen optillen om over het achterste wiel van de andere kinderwagen te komen… En die mensen maar geergerd wachten, haha! Maar ik kan het gewoon niet helpen, ik moet nou eenmaal ook met de bus, dus pech voor hun!
Ik vind het trouwens wel akelig dat ik eerst achter in moet stappen, en dan nog eerst naar de chaufeur moet lopen voor een kaartje of stempel, en dat ik de kinderen dan dus even alleen laat… Ik ben als de dood dat iemand de wagen pakt en er tussen uit gaat! Dat had ik een keer gedroomd toen Joey nog heel klein was! En de chaufeur wou niet stoppen zodat ik er achter aan kon… pas bij de volgende halte mocht ik er uit, dus mijn kind was ik kwijt…! Wat een nachtmerry! Het spookt nog altidj door mijn hoofd als ik de wagen eerst 'parkeer’en dan naar de chaufeur loop… hahaha! Wat een echt-lijkende en angstige dromen kun je als moeder hebben… bah!