Ik was daarstraks d’r haartjes aan het kammen, wilde een staartje maken met klemmetjes want demi wilde een feeststaart omdat ze naar bram’s feest moest…
Opeens zie ik wat zwarts zitten, och dacht ik hoe komt ze nou aan een korst op d’r hoofd, dus ik vroeg of ze het gestoten had ofzo, nee dat had ze niet zei ze.
Ik bekeek het eens goed en vond het toch op een teek lijken, hij was alleen erg klein, dus ik kon het niet goed zien…
Zelf geprobeerd eruit te halen maar dat lukte niet want Demi liet dit niet toe, dus de HAP gebeld, ik mocht meteen komen bij de assistente, het was dus idd een teek, een kleintje, nou na veel praten en uitleggen wat het nu was enzo, liet ze het dan eindelijk onder luid gehuil toch toe om hem eruit te halen, maar helaas brak hij af dus er zit nog een puntje in wat zich er niet zomaar uit laat trekken, het zit gewoon echt vast in d’r hoofdje, nou zei ze kom om half 3 maar terug dan is de dokter er, nee zei ik dat doe ik niet want ze heeft een feestje waar ze heel de week al naar uitkijkt, dus daar gaat ze wel heen, dat kan ik echt niet maken, oh zei ze dan kan ze vanavond om 19 uur nog wel even komen bij de dokter zodat hij even kan kijken, dus vanavond moet ze met papa terug (ik moet werken zometeen) pfff vind het een nare gedachte een beestje in d’r hoofd brbrbr…
Nu is ze lekker naar het feestje, en gaat vast veel plezier hebben want ze gaan naar dippie doe!
Ben benieuwd vanavond, hopelijk krijgen ze haar opnieuw omgepraat om even te laten doen, want het zit achter op d’r hoofd dus best een rotplek…
Wordt vervolgd dus…
Groetjes Nathalie & Co