Met Demi naar de huisartspost geweest

Ik was daarstraks d’r haartjes aan het kammen, wilde een staartje maken met klemmetjes want demi wilde een feeststaart omdat ze naar bram’s feest moest…
Opeens zie ik wat zwarts zitten, och dacht ik hoe komt ze nou aan een korst op d’r hoofd, dus ik vroeg of ze het gestoten had ofzo, nee dat had ze niet zei ze.
Ik bekeek het eens goed en vond het toch op een teek lijken, hij was alleen erg klein, dus ik kon het niet goed zien…
Zelf geprobeerd eruit te halen maar dat lukte niet want Demi liet dit niet toe, dus de HAP gebeld, ik mocht meteen komen bij de assistente, het was dus idd een teek, een kleintje, nou na veel praten en uitleggen wat het nu was enzo, liet ze het dan eindelijk onder luid gehuil toch toe om hem eruit te halen, maar helaas brak hij af dus er zit nog een puntje in wat zich er niet zomaar uit laat trekken, het zit gewoon echt vast in d’r hoofdje, nou zei ze kom om half 3 maar terug dan is de dokter er, nee zei ik dat doe ik niet want ze heeft een feestje waar ze heel de week al naar uitkijkt, dus daar gaat ze wel heen, dat kan ik echt niet maken, oh zei ze dan kan ze vanavond om 19 uur nog wel even komen bij de dokter zodat hij even kan kijken, dus vanavond moet ze met papa terug (ik moet werken zometeen) pfff vind het een nare gedachte een beestje in d’r hoofd brbrbr…
Nu is ze lekker naar het feestje, en gaat vast veel plezier hebben want ze gaan naar dippie doe!
Ben benieuwd vanavond, hopelijk krijgen ze haar opnieuw omgepraat om even te laten doen, want het zit achter op d’r hoofd dus best een rotplek…

Wordt vervolgd dus…

Groetjes Nathalie & Co

heee bah nathalie,eng hoor zo teek

hoop dat de arts de rest eruit kan halen vanavond

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Jeetje wat een gedoe Nathalie. Hopelijk dat ze vanavond de rest er wel uit krijgen. Hou haar de komende tijd wel in de gaten he, zodat ze niet over een poos ook nog eens de ziekte van Lyme krijgt door die gekke teek.

Beterschap met de kleine meid!

Groetekes, Sje

He gets, ik heb 't ook niet zo op die kleine beestjes allemaal hoor! Goed van Demi dat ze het er na wat uitleg toch uit liet halen. En vanavond is ze hopelijk nog in feeststemming als ze met papa terug moet…

Success vanavond Nathalie!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

hoi,

Je was er op tijd bij dan hoef je het verder niet in de gaten te houden

sterkte .demi .laat ien dat je een grote meid bent

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker

Hoe is het gegaan Nathalie?

Groetekes, Sje

Helaas, er zit nog een pootje in, ze heeft nu zalf, om het week te maken, want het zit echt goed vast, ik denk dat ze hem toch al vanaf woensdag heeft want toen is ze met oma naar het bos geweest… (dus Lieke of ik er op tijd bij ben?? 3 dagen is best lang)
Hopelijk komt het er snel uit, ze was er zelf ook een beetje ondersteboven van, ze was bang dat dat beestje al haar bloed op zou drinken en dat ze dan zelf niks meer had en dood zou gaan
Hopelijk kan het pootje er snel uit, ga volgende week nog effe naar de huisarts of een belafspraak ofzo, wil anders voor de zekerheid liever een kuurtje ofzo…

Groetjes Nathalie & Co

arme meid .hoop dat het rotbeest gauw weg gaat .en met alcahol dat vinden ze ook niet fijn .maar heel veel sterkte demi .we leven allemaal met je mee .en mama of papa smeert er wat voor op je hooft en dan gaat het weg .dikke knuffels van ons

tanja is nu

Hoi Nathalie,
Ik heb daar nog nooit van gehoord maar ik geloof graag dat het best eng is voor Demi. Een pootje in
je hoofd van een beestje. Nou Demi ik hoop dat de zalf helpt en je gauw verlost ben van dat enge beest.

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 15 Oct 2006 10:42:01

Hoe is het nu met Demi?
Zit het pootje er nog in?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Vervelend dat nog niet alles eruit is. Hopen dat die zalf helpt.

Groetekes, Sje

Ja zit er nog steeds in, ik vind het een akelig idee, dus ga morgen even naar de huisarts, want het wondje lijkt gewoon dicht te groeien met stukje en al

Groetjes Nathalie & Co

jeetje,hoop dat het er wel uit gehaald word hoor

gewoon bellen hoor

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gatver ik vind dat best al lang hoor. Ik sta nergens meer vreemd van te kijken. Dus ik zou het ook zeker in de gaten houden.

ben je al met haar naar de ha geweest???

tanja is nu

Ik wilde ook vragen of je al geweest was ?
Ik hoop maar dat de dokter hem eruit kan halen.

Ja we zijn geweest, toch schijnt dat je huis het er echt vanzelf uitwerkt, moet het in de gate houden of zo niet een rode ronmg erom krijgt, en flink blijven smeren dat het week blijft, het is niet dicht aan het groeien nog, tis gewoon een beetje pussig zeg maar …

Nah ja ik hou het goed in de gate!!

Groetjes Nathalie & Co

nou niet prettig dus .sterkte demi

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker

Yessssssssssss hij is eruit
Ik voelde dat ie wat uitstak toen ik net wilde zalven, dus even met een pincetje en een ijsje beloven,…en eindelijk het is eruit

Jihoe!!

Groetjes Nathalie & Co