Met dank aan mijn mamma

Morgan is vorige weekend bij mijn moeder geweest. Wat overigens een heel groot succes was. Ze leek meer ontspannen dan wanneer ze bij mijn schoonmoeder geweest is, maar daar ga ik het nu niet over hebben. Weet alleen dat ik haar met een gerust hart eind december 2 nachtjes laat gaan ook al zal ik haar heeeeel erg missen.

Maar goed met dank aan mijn mamma weet morgan wie sinterklaas is. Of zoals zij zegt klaas. Ze heeft namelijk een boekje met een verhaaltje gekregen over sint en het paard dat ziek is en de kadootjes die nu niet bezorgd kunnen worden. En daar zit ook een cd met sinterklaasliedjes bij. Dus in elke winkel hoor ik kijk mamma klaas en thuis moeten we steeds klaas singen zoals zij het noemt. Pappa doet het overigens niet, die vertikt het om de cd aan te zetten maar ik vind het wel heel schattig om haar zo te zien dansen en te proberen mee te zingen met de liedjes. Echt nog even en ze zingt op de creche op 5-12 sinterklaas kapoentje

Oh en wat mij het meest verbaasde is dat ik zelf alle teksten gewoon nog ken

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat Morgan het zo leuk heeft gehad bij oma… En jij haar met een gerust hart achterlaat bij je moeder.
Noah heeft van mijn ouders ook Sinterklaar leren kennen haha, we kijken nu samen rond half 5 (elke werkdag) De club van Sinterklaas op tv… Helemaal leuk.

Hahaha, wat gaaf dat je zelf nog alle liedjes kent, kun je mooi mee zingen met Morgan, en als Sinterklaas straks aankomt haha.
Ik ken zelf nog een paar liedjes, maar niet allemaal meer haha

Liefs, Melanie

wat fijn michele, zeker dat je haar nu bij je moeder kan brengen voor die paar dagen. Helemaal fijn dat je er zo’n goed gevoel over hebt. dat is het belangrijkste…
Wat lief : klaas singe
ik moest meteen aan rico denken die gisteren oordopjes in had gedaan van de mp3 speler, en poesje mauw aan het meezingen was: oesje MAUWWWWWWW blabla GAAAUWW nanananana elk voor MIJJ (hij zegt mij ipv jouw)

Hahahahaha dat doet Noah dus anderssom Inge… Tille jouwww zegt ie…
Pakke jouw!! hahahha Mama mee met jouw!

Jouw ipv MIJ

Liefs, Melanie

Wat leuk dat Morgen zich dankzij je moeder al zo bewust is van Sinterklaas. Erik is dat nog niet echt, maar we gaan straks wel het Sinterklaasjournaal op Zappelin volgen…wie weet of 'ie het dan gaat doorkrijgen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat leuk dat Morgan het nu door heeft. Moet eerlijk zeggen dat ik het met Tim nog helemaal niet over sinterklaas heb. Misschien idd staks het sinterklaasjournaal wel gaan volgen.

Groetjes,
Sandra