Meringues bewaren


#1

Even een vraagje voor de bakgrage mama’s en papa’s onder ons Hoe lang kun je meringues bewaren? Kan ik ze al een dag van tevoren maken en dan luchtdicht bewaren of gaat dat niet goed?

Groetjes Natasja



#2

Nou, mn kookboek en het internet zijn het er niet helemaal over eens,
bij de een staat dat ze in een luchtdichte doos zo’n 5 dagen houdbaar zijn, op internet zelfs 2 weken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat 1 dag dan zeker gaat lukken!

Lekker bakken voor de kerstdagen?

Groetjes Carolien.

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#3

Bedankt! Ik heb wilde plannen, ja. Maar of ze allemaal uitgevoerd worden… Ik wil meringues maken, witte chocolade broodpudding en cranberry cupcakes. Allemaal niet zo moeilijk te maken, maar het is wel even werk en dan moeten we ook de rest van het diner nog maken. Maar het is wel leuk en het scheelt dat we twee kinderen hebben die graag meehelpen in de keuken.

Groetjes Natasja



#4

O wauw, dat klinkt al heerlijk.
En inderdaad gezellig zo met zn allen in de keuken!

Ik probeerde laatst met Jasper cupcakes te versieren, maar dat wordt nog een grote kliederbende, en hij heeft er ook echt het geduld nog niet voor, dus die moet nog maar ietsje ouder worden…

Succes met je wilde plannen, haha!

Groetjes Carolien.

ps Witte chocoladebroodpudding…nog nooit van gehoord, ik zal eens googlen, wie weet doe ik ook nog wat inspiratie op…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#5

Groetjes Natasja