Merel een schoentjesmonster is

…En ik er een beetje moe van wordt?! Volgens mij kan ik nu het derde paar al weggooien omdat Merel onderweg 1 schoen is kwijt geraakt. Boefje Het maakt ook niet uit wat ik haar aantrek, want als ze er vanaf wil, lukt het. Wat dat betreft is ze erg pienter. Ik twijfel nu ook wat ik moet doen. Ik heb nog een paar paren slofjes en geloof dat ik die eerst maar aantrek. Nieuwe kopen vind ik nog niet zo handig, omdat ze toch nog niet staat/loopt. Ze weet trouwens heel goed dat ze haar schoentjes niet uit mag trekken. Als ze het probeert, schud ze zelf al met haar hoofd en haar vinger heen en weer. Bijdehandje! Ik moet dan weer uitkijken dat ik niet vreselijk in de lach schiet…

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Vervelend die verloren schoen!

Tip: zet je telefoonnummer in de zijkant van de schoentjes van je kindje. Als iemand het schoentje vindt, kan die persoon bellen en hoef je geen nieuwe schoenen aan te schaffen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 19 Nov 2009 12:22:05

Slimme tip Sje!

Erik trok laatst een schoen uit terwijl we op de fiets zaten. Gelukkig had ik het snel genoeg door, dus we fietsten snel terug en daar lag 'ie. Wat is dat toch, dat ze sokken en schoenen zo graag uittrekken? Met dit weer begrijp ik er al helemaal niets van.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Slim blondje ben ik he?!

Natasja, best kans trouwens dat iemand die het schoentje gevonden heeft, het op het politiebureau afgegeven heeft bij wijze van gevonden voorwerp. Ik zou dat namelijk doen als ik een kinderschoentje zonder telefoonnummer vond. Je kunt altijd bellen voor de zekerheid.

En hou de komende tijd winkels in de gaten waar je komt. Bij of op de kassa zetten ze ook weleens knuffeltjes, speentjes, schoentjes die in die winkel gevonden zijn.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 19 Nov 2009 12:38:05

Een heel slim blondje. Maar dat wist ik allang hoor

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat wilde ik even horen!

Groetekes, Sje

Ook dát wist ik. Ik ben ook een slim blondje, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh wat een ramp. Moet zeggen schoennen met veters zijn wel ideaal hier, Maar eh klop klop klop het valt nog mee hier.

Groetjes,

Michèle

@Mriek, ja jij bent ook slim blondje.

Groetekes, Sje

Ik ben er nog geen kwijtgeraakt, maar weet helemaal wat je bedoeld. pfff niets houdt hij aan zijn voeten. Nu met dit weer loopt hij ook op blote voeten in huis want heb het opgegeven om 20 keer op een dag sokken of sloffen an te trekken.
Veters maakt niet uit zelfs met dubbele knoop krijgt Dylano het nog voor elkaar en dus indd constant opletten of hij er nog 2 heeft

Maar indd Sje ik ga zodra hij loopschoenen heeft het telefoonnr erin zetten. Slim hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heel irritant Natasja, dat Merel zo slim is dat ze haar schoenen uit gooit! Eva laat ze tot nu toe goed aan, maar dat komt doordat ze het klittenband achter niet los krijgt. Wij hebben ook rose glitterschoentjes met veter, maar veters zijn hier juist géén succes, die maakt ze steeds los! Watvoor schoenen heeft Merel, dat ze zo goed uit gaan? Eva heeft vaak laarsjes en die zitten best vast om haar voet? Ik vind het knap dat ze het kan hoor! Eva probeert wel om haar laarsjes en sokken zelf aan te doen trouwens, dat is een heel grappig gezicht!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou, ik wilde net hetzelfde posten…
Seth trekt heel de tijd zijn schoenen uit, ik wordt er gek van!
We zijn hem al 2x kwijt geraakt, en hebben hem weer teruggevonden…
Nog tips, want ik kan hem moeilijk met zijn blote voeten op de fiets zetten…
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

@sje: dat is een goed plan. Dat doe ik met de rest.

@rainbow: Ze heeft van die soort gympen. Laarsjes vind ik bij haar lastig omdat ze vaak haar voetjes nog gestrekt houdt. Meestal helpt bij ons een dubbele knoop ook wel, maar vandaag dus niet…

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

quote:
@rainbow: Ze heeft van die soort gympen. Laarsjes vind ik bij haar lastig omdat ze vaak haar voetjes nog gestrekt houdt. Meestal helpt bij ons een dubbele knoop ook wel, maar vandaag dus niet....

Dat doet Eva dus ook! Zie mijn topic bij peuter 1-4 over de schoentjes! Verschrikkelijk irritant he! Echte loopschoentjes worden schoentjes, geen laarsjes, hoe leuk ook! Grrr! Die meiden van ons!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik zag idd later jou topic. Laarsjes zijn daarom hier geen succes Hoe leuk ze ook zijn.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker