Mentale break down achter de rug

miss hebben jullie het wel gemerkt dat de laatste tijd ik er maar weinig was op ikkeben.
maar had last van een zware mentale break down.
was letterlijk even in gestort en zag het even niet meer zitten
het moederschap het leven het alles was me even te zwaar.
na een paar dagen gehuild te hebben heb ik vooral veel geslapen en met goede gesprekken met man lief en nieuwe vriendin ben ik weer rechtop aan het krabbelen.
ik slaap nog wel veel maar huilbuien heb ik niet meer gehad.
ik hou me nu vooral bezig met leuke dingen en zorg dat ik niet te veel stil zit maar mezelf lekker bezig hou.

before you judge me, try hard to love me

Och meid, heel veel sterkte en kop op he.
Ooit zei een oudere dame tegen mij, en denk er nog wel eens aan: Er is geen dag zo donker, of het word weer licht. Denk dat ze gelijk heeft, heel veel beterschap.

Gr Patries

Wat erg! Goed dat je nu even aan jezelf denkt, je hebt het blijkbaar hard nodig!!! Kan iedereen overkomen, schaam je er niet voor! Nu genieten van de goeie dingen in het leven! Sterkte!!!

Jeetje meid, wat rot voor je!

Gelukkig krabbel je weer op en heb je veel steun thuis!

Je weet het he, je kunt ook bij ons lekker spuien als je het even zat bent! Nu eerst goed voor jezelf zorgen, bijkomen en inderdaad je op de leuke dingen richten.

Sterkte!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

hey meis, nou goed dat je er aan toegegeven hebt, potjes brullen kunnen al veel opluchting geven, en dat je er ff doorheen zit, kan ik me goed voorstellen, fijn dat je het met je vriendin en manlief kan bespreken, doe rustig aan, en denk aan jezelf!!!

knuffeltjes voor jouw!

He gat meid, wel fijn dat je met je man en vriendin zo goed kan praten. Neem je tijd en denk even aan jezelf nu

Groetjes,

Michèle

Bah, wat erg. Sterkte en hopelijk krabbel je snel een beetje op!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

he getsie meid wat vervelend.
pas goed op jezelf en luister naar je lichaam.
ook omdat je zegt niet stil te willen zitten maar juist bezig wil zijn… doe dit in mate want ook de rust voor je lichaam en je koppie is hard nodig.
ik ben daar dus tever in gegaan en zit nu dus wel mooi thuis met burn-out en het gaat dus nog wel een tijdje duren voor ik hier weer een beetje overheen ben.

dus geniet van de mooie dingen in het leven maar zit soms ook even stil en geniet daarvan! veel sterkte en succes en een dikke knuffel.

liefs,
Rinske

hoi meiden bedankt voor jullie lieve reactie´s

rinske juist omdat ik (vond ik zelf)te weinig te doen had voor mezelf en al mijn tijd aan het gezin besteede ben ik in zo’n depressie terecht gekomen,
dus nu is het tijd om meer te gaan ondernemen maar dan dingen voor mezelf dus lekker thee leuten en shoppen hihi
en nu ik daar mee begonnen ben geniet ik meer van mijn gezin , ben ik minder snel boos (op kids, man maar ook op mezelf) en kijk ik niet meer naar de klok van oo was het maar bed tijd maar nu is het van he jammer het is al bedtijd haha
ik ben er nog niet hoor er valt nog veel te doen moet nog wat zaken uit mijn verleden zien te verwerken dingen die ik altijd heb weg gestopt

ik heb ook het gevoel dat ik nog niet ben wie ik wil zijn dus daar werk ik ook nog aan maar het herkennen is stap 1 en daar had ik schijbaar even die zware mentale breuk voor nodig

before you judge me, try hard to love me

herkennen maar zeker ook erkennen is zeker de 1e stap, van vele helaas maar je moet met de eerste beginnen om verder te kunnen gaan.
maar ik snap je wel idd dan, ik moet het ook weer leren om tijd voor mezelf in te plannen. iets doen waar IK zin in heb en niet omdat iemand tegen me zegt dat ik het moet doen of iets dergelijks.

veel succes meid, ook met het verwerken van alles want ook dat is niet makkelijk zeker niet als je het dus al zo’n lange tijd hebt weggestopt.

liefs,
Rinske

Wat vervelend zeg!!
Fijn dat je je al wat beter voelt, en dat je je er even helemaal aan over hebt gegeven.

Zelf merk ik ook dat het echt heel erg belangrijk is om leuke dingen te doen. Met de familie, maar ook alleen of met vrienden.
Sterkte

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers