Mensturatie

Even een heel ander soort vraag. Ik ben vorige maand net na DE 6 weken heel licht ongesteld geweest. Stelde amper iets voor maar de gynocoloog zei dat ik met me pil kon beginnen maar wel condooms ook. Keurig gedaan, geen probleem. Nu had is eergister hoofdpijn en gisteravond wat meer afscheiding en vandaag bloeden als een rund. Dit heb ik sinds mijn tienerjaren niet meer meegemaakt zeg maar. Ik was toen altijd 7 tot 10 dagen ongesteld, alsof ik compleet leegbloede en nu ook. Is dit normaal na de bevalling??

Groetjes,

Michèle

Ik had dat ook na kaitlyn,normaal ben ik een halve dag ongi en toen ineens moest ik om het half uur verschonen,bleef leeg lopen en ook gewoon 5 dagen lang

na een jaar werd het weer als vanouds bij mij ( pffff gelukkig)

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hmm hopelijk bij mij iets eerder, Ik weet niet of de pil effect heeft weer. Dat heeft het wel altijd gehad. Ach we zien het wel. Het is ook wel weer even wennen na een jaar niet

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Je lichaam moet weer helemaal wennen dus heel normaal. Ook al ben je aan de pil alweer. Ook daar moet je lichaam even weer aan wennen. Ik ben de eerste twee keer zelf een keer wat tussendoor nog licht gaan vloeien dus heel normaal.

groetjes

lon106

Na een bevalling kan je menstruatie een poos helemaal op z’n gat liggen. Dus ja, het kan.

Groetekes, Sje