Menstruatiepijn? voorweeen?

hallo!

wat gaat de tijd snel, ben al bijna 32 weken zwanger :smiley: geniet er volop van
alleen heb vaak last van steken in me buik wat ik ook altijd voelde als ik ongesteld was, ik heb vorig weekend dan ook wat bloed verloren, paar druppeltjes, donderdag naar de verloskundige even navragen maar zijn dit misschien voorweeen?

xx.Eva.

Met bloedverlies heb ik geen ervaring, maar ik heb wel stekende pijn gehad en ik had dan ook ontzettende bandenpijn. Maar je weet dat je altijd je verloskundige kan bellen he, dus als je zekerheid wilt dan gewoon het spoednummer even bellen. Beter voor niks bellen dan te laat. Het is de gezondheid van je baby. En ze willen ook dat je belt als je het niet vertouwd. Bij mij hammerde ze erop.

Groetjes,

Michèle

Ik herken het wel op het bloed verlies na dan.
heb zo een hele nacht beneden zitten puffen en dacht ja nu komt hij er aan, maar was dus loos alarm.
volgens mijn verloskundige waren het inderdaad voorween, maar was toen 38 weekjes zwanger.
dus als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor meis daar zijn ze voor.

Groetjes Marianne mama van Ruben

bedankt voor de reacties, als ik die pijn heb heb ik het gevoel alsof me buik elk moment uit elkaar kan klappen (alles staat dan zo strak). ook krijg ik het daar benauwd van. dit is nu al een week aan de gang dus morgen ochtend bel ik het spreekuur wel even voor de zekerheid.

xx.Eva.

Hoi hoi
mij is verteld dat 't bloedverlies kan komen door 't indalen van 't kindje.

Maar om 't zekere voor 't onzekere te nemen wordt er door de VK vaak wel onderzoek gedaan, omdat bloedverlies ook kan wijzen op loslaten van de placenta.

Maar als jij zegt dat 't maar een paar drupjes zijn… dan zal 't dát vast niet zijn, hihi.

Groetjes

Je hoeft niet te wachten op het spreekuur he. Als ik jou was zou ik lekker even bellen nu. Spoedlijnen zijn er niet voor niks. Niet afwachten. Zeg niet dat het ernstig is want dat weet ik niet, daarom raad ik je aan om te bellen. Het gaat wel om je baby’tje. Gewoon verloskindige bellen, ha kan hier nu ook niks mee.

Groetjes,

Michèle

O als je buik zo strak staat… da’s nou een harde buik. Komt door de spanning die je nu ervaart.
Meid, bel nu die vk… die kan je evt. onderzoeken en geruststellen.

ik zal jullie even op de hoogte brengen, ik ben dernt naar de vk geweest ze heft onderzoek gedaan en zei dat ik van binnen wat gezwollen ben dus dat er misschien een adertje gesprongen was, dus zodra ik weer bloedverlies had gelijk langs komen en de baby is nog niet ingedaalt, billen nog steeds beneden en benen in de lucht bij het hoofdje. zoals ik mijn pijn beschreef en wees het ook aan op de plekke waar ik het voelde, stelde zei voor als oefenweeen. dus als ik er last van heb moet ik stoppen waar ik mee bezi ben en als dat een paar minuten aanhoud moet ik ook bellen.

nu heb ik tenminste wel antwoord op mijn vragen

xx.Eva.

Goed zo meid, niks ernstigs dus maar wel goed naar je lichaam luisteren nu. En verder gewoon blijven genieten.

Groetjes,

Michèle