Menstruatieachtige krampen

Jajaja, ik zat altijd op het forum voor baby’s van 0-1 jaar, maar ik zal hier nu wel vaker komen. Niet dat ik zwanger ben, maar we zijn wel begonnen met proberen! Nog maar net hoor…Afgelopen week was DE week en hebben we dus geprobeerd…nu heb ik sindsdien wat last van menstruatieachtige krampen. Zo’n zeurderig gevoel. Ik kan me niet meer herinneren of ik dat ook had toen ik zwanger was van Eva, dat was al in december 2007…Hadden jullie dat ook? Bij Eva was het meteen raak. Ik verwacht niet dat we nu weer zo’n goede timing of zoveel geluk hebben, maar ik vraag me toch af hoe het nou zit met die krampjes.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hey Rainbow!

Spannend zeg! Ik was ook in december 2007 zwanger, maar kan me dit soort krampen nog goed herinneren. Ze waren alleen heftiger dan menstruatiekrampen. Ik dacht daardoor dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar niet dus… Bij ons was het ook direct raak en ik had het helemaal nog niet verwacht, dacht dat het wel een maand of wat zou duren. Ik was dan ook helemaal in shock toen ik de positieve test zag!

Maar he, ik hoop echt voor jullie dat het ook deze keer weer zo makkelijk gaat! Hou ons op de hoogte!

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik weet niet echt meer of ik krampen had. Ik had wel pijn in me rug en met 8 weken wat bloedverlies (ik had toen mijn periode moeten krijgen maar dat zette gelukkig niet door). Ik weet wel dat ik de dag erna met een golf van misselijkheid opstond. En dat ik nog dacht nee kan niet… Kon dus wel…

Wel spannend hoor, wij gaan alleen niet voor nog een tweeling brusje voor jouw tweede hoor dus alleen eva heeft een tweelingmuts. Enne ik heb laatst een stukje bij mamma’s hoekje of zwanger gezet voor de klussende dames.

Groetjes,

Michèle

@ Liske: ik schrok me ook dood (bij wijze van) toen ik positief testte. Had dat echt niet verwacht! Ik geloofde het niet en zelfs met de tweede test vond ik dat een raar idee! Maar ik heb een heeeeeel regelmatige cyclus en wist dus wel wanneer we moesten gaan proberen. Nu ook weer zo geprobeerd, dus wie weet!

@ Michele: yep, heb je artikel gelezen. Mijn vriend was daar heel blij mee, haha, dat hij elke dag wel aan de slag kon! Dat hebben we dan ook maar gedaan! Maar alleen voor het goede doel he, anders is het niet zo vaak feest!

Ha ha ha ja ach heeft ie iets meer lol dan de standaard 3 minuten he

Ik hoop dat het gelukt is meid, das wel zo fijn voor jullie, alleen iets minder voor je hubbies klusdrang he

Groetjes,

Michèle

Haha… ja ik had ook direct twee testen gedaan. Had er toch twee in huis, met mijn planning van dat duurt wel even…
Ik was gewoon gestopt met de pil en had mijn natuurlijke cyclus nog helemaal niet terug, dus we hebben er ook helemaal niet op gelet. Maar hebben best heel wat gezellige avondjes tussengezeten, in de koude decemberdagen, hahaha!

Nu zou ik er heel anders tegenaan kijken denk ik. Je weet dan min of meer wat je te wachten staat enzo, ik vond het bij Nora allemaal zo spannend en nieuw. Maar als ik zo meelees met jou, krijg ik wel weer een beetje kriebels, de spanning en het wonder als het gelukt is…

Toch wachten wij nog even voor de tweede. Geniet wel met jou mee!

Spannend he? Ik was gisteren in de Prenatal en ik zag een piepklein kindje. Ik werd er helemaal blij van! Weet niet precies wanneer ik kan testen, want het was pas de eerste cyclus en ik weet niet precies hoe lang er tussen zit. Op Predictor kun je dan precies het een en ander uitrekenen. Eerst gaan we op vakantie 16 juli…Misschien daarna dan! Oef, dat duurt nog twee weken! Het zou wel bijzonder zijn als het weer zo snel is gelukt, kan me haast niet voorstellen. Al zegt mijn vriend altijd voor de gein dat hij nu eenmaal erg goed kan mikken!

Ik had er liever 2-2,5 jaar tussen gehad. maar dat dacht ik vroeger. Ik kwam mijn vriend drie jaar geleden pas tegen en ik kreeg Eef toen ik ‘al’ 34 was. Dat ging gelukkig allemaal erg soepel. Maar ik word in februari 36 en daarom wilden we niet té lang wachten. Niet dat dat loei-oud is, maar het speelt wel mee. Het brengt toch wat meer risico’s met zich mee. Vandaar dat we nu al aan het proberen zijn!

Je hebt helemaal gelijk hoor rainbow. als ik jouw leeftijd had gehad had ik er ook zo over gedacht, maar ja ik zie op Eva haar verjaardag de 30 pas

Enne je weet ook dat je nu een verhoogde kans op een tweeling hebt

Groetjes,

Michèle

Ieh Rainbow, dat is spannend. Kan me die krampen niet herinneren, maar dat zegt natuurlijk niets. Ik hoop natuurlijk dat het weer zo snel raak is voor jullie!

Wel leuk trouwens hoe verschillend iedereen is. Jij zegt dat je helemaal blij werd van zo’n klein babietje, terwijl ik die laatst ook zag (toevallig ook bij Prenatal) en daar helemaaaaaaaaaal niets van moest hebben. Het huilde ook nog zo’n trillerig babyhuiltje, brr.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat spannend Rainbow dat jullie het weer aan het proberen zijn. Bij ons was het zowel de 1e als de 2e keer in 1 keer raak. 2e is helaas vorige week in een miskraam geeindigd. Dus het zou wel kunnen hoor dat het weer in 1 keer raak is. Ik hoop het in ieder geval voor jullie. Van mijn zwangerschap met Tim kan ik de krampen niet herinneren. Bij mijn laatste zwangerschap had ik geen krampen, maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niets. De een heeft er bij een zwangerschap wel last van en de ander niet.

Haha al die mannen zijn ook hetzelfde he. Blij dat ze zovaak kunnen klussen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

@ Michele: een TWEELING? Aaaah! En mijn opa was een tweeling, dus dat zit toch al in de familie! Dat zou ik eerlijk gezegd iets minder vinden, heb ik ineens drie kids. Als ze allemaal van die diva’s zijn…Wij willen graag twee kindjes. Maar een tweeling is ook welkom natuurlijk, maar toch…Doe er nog maar eentje wat mij betreft! En zo onthou ik inderdaad dat jij jarig bent, 30 augustus. Je had dus makkelijk op je verjaardag kunnen bevallen! Goed dat Morgan nog even bleef zitten tot 3 september!

@ Mriek: dat is inderdaad grappig zeg. Ik vind het wel leuker nu Eva wat groter is, maar van zo’n klein hummeltje bent ik wel erg gecharmeerd. Maar dan weet jij dat jullie nog even moeten wachten!

@ Sandra: goh, twee keer meteen raak! Dat hoor je niet vaak. Maar wel heel naar voor jullie dat je een miskraam hebt gehad. Dat hoor je toch ook best vaak. We vinden het bijna normaal dat alles goed gaat, maar uiteindelijk is en blijft het toch een wonder om een gezond kindje te krijgen. Ik hoop voor jullie dat het, mochten jullie er weer voor gaan, wel goed gaat en dat Tim dan echt grote broer wordt!

Ha ha ha ik moet er ook niet aan denken hoor Rainbow. Een tweeling, heb nu me handen al vol. Maar ja als ik er een zou krijgen groei je daar denk ik ook wel in, maar het is meteen een huis vol.

En ja had gekunt maar ik ben de dag na mijn verjaardag ingeleid, Ik was 11-9 uitgerekend. Ik had alleen gezegd ik vind alles best alleen niet 1 september. Dan is mijn schoonmoeder jarig en dat kon ik morgan echt niet aan doen. Mijn schoonmoeder wilde het natuurlijk wel want dan had ze het ultime verjaardagskado. Maar nu roep ik tot groot onvrede van haar dat Morgan mijn verlate verjaardagskado was. Ik vier het ook samen met haar. Zeker de komende jaren. Alleen de feestjes voor haar vriendjes en vriendinnetjes in de toekomst natuurlijk niet. Maar ze kan dat niet echt hebben. Ja zei ze laatst ik weet niet wat ik met mijn verjaardag doe hoor dit jaar. Want we hebben het 1 keer samen gevierd en dat beviel haar wel en ik zei meteen dat nooit meer. Ach ze ziet maar wat ze doet. Viert ze het niet ook best. ik ga me er nie druk om maken, ik heb meer aan me hoofd dan. Zoals wat voor taart en wat voor slingers

Groetjes,

Michèle

wowwwwwwww spannend rainbow. ik hou het in de gaten hiero

Liefs Michelle

woww spannend hoor!
Hoop voor jullie dat het snel "raak"is!

succes met klussen

groetjes gytha

Spannend hoor
Succes en veel klusplezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Bedankt voor jullie leuke en benieuwde reacties! Ik vertel het alleen hier en niet ‘in het echt’, anders hoor ik constant: en? En? Dan ga ik mezelf en mijn mannetje onder druk zetten! Haha. Ik hou jullie op de hoogte, fijn dat ik hier met jullie al een beetje ‘voor-babypret’ kan hebben!

Hey Meis,

Ik lees het nu pas!!! Wat spannend dat jullie weer aan het proberen zijn.
En dat is leuk dan het forum he…wij kunnen inderdaad alvast meegenieten…ik hoop dat alles voorspoedig gaat.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Rainbow… wat leuk dat je de ‘kriebels’ weer heb voor een 2e kindje…! Spannend ook hé… Krampen kan ik me niet herinneren (ik was vanaf begin tot eind misselijk en zere/jeukende borsten verder eigenlijk niks)…

Nou we houden je in de gaten

Helaas…Het klussen is deze keer zonder resultaat. Ik zag gisteren een licht rose waasje op het wc=papier. Toen ik op de kalender keek, zag ik dat er 24 dagen tussen nu en mijn laatste menstruatie zat. Ik zei al tegen mijn vriend dat ik dacht dat het niet gelukt was. En nu blijk ik inderdaad ongesteld te zijn. Jammer! Maar 2x in 1x raak hoor je niet zo veel, dus ik ben niet teleurgesteld. Volgende keer weer nieuwe kansen! Nu weet ik dat ik maar een kort cyclusje heb en dat we deze maand al te laat waren met proberen! Dus voor iedereen die mee zat te duimen, hou maar even op!

Jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Veel klusplezier natuurlijk en zet 'm op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker