Menstruatie!

Hoi Mama´s,

Wanneer hadden jullie na jullie bevalling weer de eerste menstruatie?
Vanaf de geboorte geef ik mijn dochter flesvoeding, zij is nu 5 maanden.
En tot nu toe heb ik nog steeds geen menstruatie gehad!! Is dit normaal?
Heb wel contact gehad met de huisarts en die zei dat tot 6 maanden dit niet abnormaal is. Maar ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken. Zijn er meer mama’s die dit hebben of hebben gehad?

Groetjes van Danielle

Gewijzigd door - Asje op 17 Jul 2009 15:23:34

Ik heb helaas geen idee of dit normaal is of niet. Zelf heb ik de 1e 3 maanden borstvoeding afgekolfd. Een maand nadat ik gestopt ben met kolven werd ik ongesteld.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hoi hoi,

ik heb eerst de volle 6 weken gevloeid, maar was na 4 weken met de pil begonnen, zoals de vk mij verteld had dat mocht. Aan het eind van die strip werd ik dus voor het eerst ongesteld…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hoi,

Ik ken het ook niet. Ben een maand na het stoppen met de borstvoeding weer ongesteld geworden. Ik heb een maand lang gevloeid!! Gelukkig nu niet meer, begin vanavond met de nieuwe pilstrip.

Groetjes tamara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heey,
Ik ben ook pas na 5 maanden weer ongesteld geworden, het komt vanzelf, geniet van de tijd dat je het niet bent!!
Nu ben ik zelf alleen heel onregelmatig ongesteld… terwijl ik eerst juist heel regelmatig was… heeft iemand daar ervaring mee?
Ik ben wel van plan om aan de pil te gaan, maar nu moet ik eerst weer ongesteld worden natuurlijk…
Liefs, Anne

Lilypie