Menstruatie?

hoi allemaal,

4 weken na de bevalling was bij mij het vloeien al over.
nu bijna 2 weken later begint het opnieuw, niet veel maar wel wat bloedverlies.
Is dit de eerste menstruatie na de bevalling al? Of zou het nog vloeien van na de bevalling kunnen zijn?

groetjes gytha

weet het niet precies maar het zou je eerste menstruatie kunnen zijn

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik had ook 6 weken na de bevalling mijn eerste menstruatie weer. Ik dacht ook van wat nu weer en ik baalde dat het weer zo was

Groetjes,

Michèle

img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png[/img]

Ja lijkt erop dat het gewoon je eerste menstruatie weer is. Bij mij was na de eerste bevalling ook net het vloeien gestopt toen het circus weer begon. Dacht eerst dat het alsnog van de bevalling was, maar toen ging er een lichtje branden.

Groetekes, Sje

he getver was wel lekker 9 maanden geen menstruatie
Maar nu begint het weer gewoon opnieuw! en dat zo snel bah

greotjes gytha

Ha ha ha ik dacht precies hetzelfde

Groetjes,

Michèle

ik heb maar 1 week en 5 dagen gevloeid, maar hier nog geen menstruatie! en me kleine meid is al 5 weken en 5 dagen, ik ben benieuwd wanneer het komt…

xx.Eva.

Geef je borstvoeding Eva??

Groetjes,

Michèle

heb ik anderhalve week gedaan want de kleine viel alleen maar af! in totaal 540 gram afgevallen, ze zat ok pas na 4,5 week weer op haar geboortegewicht!! ik geef nu nutrilon standaard1 overdag en snachts gemengd met forte.

heeft borstvoeding invloed opje menstruatie dan?

xx.Eva.

Ik werd pas na 11 weken weer ongesteld vond ik helemaal niet erg hahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

@Eva, bij borstvoeding is de kans dat je menstruatie snel naar de bevalling weer op gang komt een stuk kleiner vanwege je hormoonhuishouding.

Er zijn vrouwen die heel de borstvoedingsperiode niet ongesteld worden. Ik was een pechvogeltje!

Groetekes, Sje

Ik heb tot 6 weken na mijn keizersnede bloed verloren. Die 9 maanden niet ongesteld zijn heb ik dus wel weer ingehaald. Ik heb 3 maanden borstvoeding afgekolfd en in die periode ben ik niet ongesteld geweest. Een maand nadat ik gestopt was ben ik weer ongesteld geworden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker