Menstruatie nu al terug

Hoi dames en heren,

Even een vraagje. Ik geef op dit moment borstvoeding aan mijn tweede kind en ik heb nu al mijn menstruatie. Dat is dus 3,5 maand na de bevalling.

Is dit normaal, want er is verteld dat zolang je borstvoeding geeft de menstruatie wegblijft… Met mijn eerste zoon na de vierde maand na de bevalling kreeg ik toen ook mijn menstruatie terug.

Ik weet dat ieder lichaam anders is, en vind het opzich niet erg, maar vind dit toch best snel… Iemand hier ervaring mee???

Groetjess!

Nee hoor je kunt gewoon ongesteld worden als je borstvoeding geeft. Dus geen idee wie je dat verteld heeft maar het is in elk geval een fabeltje!

Ik was destijds net van het vloeien van de bevalling af toen het circus weer opnieuw begon. Dacht eerst, hoe kan dat vloeien nou weer erger worden? Toen kreeg ik een helder moment: ik was gewoon alweer ongesteld geworden.

Dus 3,5 maand na de bevalling is helemaal niet extra snel hoor. Ik zou me geen moment zorgen maken als ik jou was.

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik ken dat Sje, ik was net van al die spatlappen af begon het opnieuw. en ik moet zeggen ik ben tegenwoordig weer knap hevig ongesteld dus blij ben ik echt niet. Was het bijna een jaar niet geweest…

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hoi,

Nou hier ook een hoor tot de achste maand bv geven althans vier maanden volledig en vier 50 50 na drie maanden was ik al weer gewoon ongesteld. heb toen een lichte pil voorgeschreven gekregen en ben die toen gaan gebruiken die pil kan zonder dat je bv terugloopt.
Daarom is het ook een fabel dat zolang je bv geeft je niet zwanger kan worden.

groetjes

lon106

Ach, opzich maakt het voor mij helemaal niks uit. Werd er gek van dat ik me een week erg misselijk voelde. Ik had zoiets van… ik kan niet zwanger zijn. zou het kunnen dat ik weer ongesteld ga worden… En ja hoor. precies terwijl ik vandaag een afspraak bij de dokter heb voor de spiraal… hehehehehe Ach dan moet ik maar weer wachten tot het over is hihihi

Groetekes!

haha hier ook … was misselijk buikpijn etc… denk oh no… ben toch niet zwanger! maar gelukkig na 3 weken werdt ik ongesteld … (wat had ik het benauwd deze weken… een kleintje harstikke leuk en lief… maar zit in appartement en daar kan niks meer bij!) … Daarna ben ik het wel heel onregelmatig gebleven… dus … elke keer weer spannend wanneer deze dame het wordt… .superrrrrr irritant!

Ik was blij dat ik weer aan mijn pil kon beginnen. Want dat geeft toch iets meer zekerheid, want ik wil nog geen tweede ook.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hi!

ik was ook gewoon weer 4 weken na de bevalling ongesteld. Inderdaad denk je dan bij borstvoeding blijft het nog een tijdje weg, maar dat hoeft dus echt niet. gewoon weer net zo regelmatig als voor die tijd!

groetjes!

[img]http://newtickers.bump-and-beyond.com/21/2104/210410.png">