Menstruatie na de bevalling

Ik ben 29-10-2007 bevallen van onze dochter Fréderique. Tot op heden ben ik nog niet ongesteld geworden. Wij hebben niet onveilig gevreeën, dus zwanger kan het niet zijn. Hoelang duurde het bij jullie dat de menstruatie weer op gang kwam ??? IK loop zelf met de gedachte volgende week even de huisarts te bellen, of is dat te voorbarig ???

Marleen (trotse mama van Fréderique)

Geef je borstvoeding of flesvoeding? Als je borstvoeding geeft kan het veel langer duren voordat je weer ongesteld wordt.

Bij de ene vrouw duurt het veel langer dan bij de andere voordat ze weer ongesteld wordt. Ik was na een week of 6 net van het vloeien van de bevalling af en toen werd dat vloeien ineens weer erger. Vond ik heel raar, maar toen bedacht ik me ineens dat dat waarschijnlijk weer een gewone menstruatie was. Bij mij was het dus vrij snel weer op gang.

Groetekes, Sje

ook bij mij was het snel weer op gang ik dacht 5 weken erna.
inderdaad bij bv blijft het ook langer uit.

groetjes gytha

Ik gaf ruim een jaar bv en pas ruim een jaar na de bevalling kwam bij mij de menstruatie pas. ( iets eerder dan dat ik op hield met voeden ) Onze dochter heeft 4,5 maanden bv gehad en toen menstrueerde ik pas ruim 6 maanden na de bevalling weer.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik geef flesvoeding. Ik denk dat ik deze week nog even afwacht en anders maar even contact opneem met de huisarts. Niet dat ik er om zit te springen, maar eens moet het toch weer komen he !!!

Bedankt voor jullie reactie’s.

Marleen (trotse mama van Fréderique)