Ik heb me mateloos zitten irriteren vandaag aan bepaalde mensen.
allereerst. wij gingen boodschappen doen voor morgen. Waren we in de Aldi, roept Rico heel hard: mamaaa mamaa! broemm broem (hij wees naar een of andere auto voor kinderen) komt er een vrouwtje speciaal op mij af lopen om me even dit te melden:
“ben jij moeder? nee toch!! dat kan ik nou echt niet geloven! jij bent veel te jong om moeder te zijn!” Ik zo: nouja zeg… ik vind dat nogal onbeschoft om te zeggen.
zij weer: Oh nou ja ik vind je gewoon veel ste jong en je weet niet waar je aan begint" echt ik werd zo chagerijnig!!! nu denken jullie misschien: stel je niet aan. Maar ik kan dat gewoon niet velen. waar haalt dat mens de onbeschoftheid vandaan!!
Vervolgens… ik speel met Rico buiten, Fietst er (al een paar dagen aan de gang) een extreem verdacht persoon rondjes om ons heen (ja je leest het goed)
ik werd dus best bang. hij keek doodeng uit zijn ogen en ik ben niet snel zo bang maar verdomme ik dacht : wij moeten hier NU weg.
ondertussen dat wij naar binnen liepen (er was een meisje bij dat altijd gepest werd hier in de buur tweet je wel… dat kind was doodsbang : “wat nu?? wat nu??”)
had hij een rondje rond het veldje gefietst en komt weer om het veldje heen fietsen en kijkt ons dreigend na. nou echt ik had het niet meer.
Had mn vriend gesmst en hij zei dat ik meteen met Rico naar binnen moest gaan en daar moest blijven. Hij vond dat ik de wijk agent moest bellen, omdat die man elke keer rond dat veldje fietst heen en weer heen en weer etc etc… en mensen en de buurt in de gaten lijkt te houden .
echt hij kijkt ook heel donker en freaky uit zn ogen. bah… heb er nog rillingen van…
Enfin…
Ik dus de politie bellen. vragen naar de wijkagent, zegt die domme koe doodleuk: ja maar je moet je niet druk maken om iemand die daar toevallig een paar keer fietst?!?!?!?!
nou echt ik zo: luister goed mevrouw, uit alle respect, maar ik ben geen achterlijke debiel die het verschil niet weet tussen mensen die daar dagelijks fietsen of een of andere gestoorde maniak die rondjes rond ons gaat fietsen, dreigend kijkt, zo gauw hij iets verder is ons nog nastaart en weer terug komt etc etc.
dat lijkt mij nogal een verschil?!
zij zo: nou dan stuur ik wel even iemand die een rondje komt maken.
tja wij waren weg, dus die enge gozer die was ook weggefietst dus dat had al weinig zin meer.
Ik vind gewoon dat de Wijkagent het hier een beetje beter in de gaten moet houden. er gebeuren de laatste tijd al zoveel dingen hier die niet door de beugel kunnen. en als ik bezorgd ben om het welzijn van kinderen dan geef ik dat ook aan aan de politie.
Volgens nog wat mensen en kinderen die daar waren, fietst die man heeel erg vaak daar en lijkt kinderen in de gaten te houden, en vooral meisjes, en jonge vrouwen.
nou ik weet niet maar ik voel me gewoon niet veilig op deze manier…
Ik zei dus ook tegen die politiemedewerker: luister ik zal 1 ding zeggen, als mijn kind of mij of andere kinderen hier iets overkomt hou ik jullie verantwoordelijk, omdat jullie het blijkbaar te druk hebben met op je luie reet zitten en onterechte bekeuringen uit te delen! Fijne avond nog!
en hing op… Ik wind me hier echt enorm over op! Het is gewoon niet het eerste wat hier in de buurt gebeurd. constant vechtpartijen, treiterijen pesterijen, noem maar op de hele boel wordt hier onder vervuild met glas en andere (&@(#$(&#@$ rotzooi! jeetje ik ben hier even zo klaar mee!