Max is begonnen met hypo-allergene voeding, omdat ik nogal allergisch ben en omdat hij veel huilde. Omdat ik niet echt het idee had dat dat huilen door de voeding kwam, stapte ik over op standaardvoeding. Toen kreeg hij na een paar maanden die dauwworm, waarvoor we naar een allergoloog zijn geweest. Zij én de kinderarts vonden het niet nodig om nu weer terug te gaan naar hypo voeding, omdat dat vooral bedoeld is ter voorkoming van…Nou is Max 's nachts vaak erg druk en dat zei ik gisteren op het CB. Toen adviseerde de verpleegkundige me daar, om tóch weer hypo voeding te gaan geven, want ze dacht dat hij toch wel erg gevoelig was. Ik heb daar nu een bus van gekocht, om even te proberen, maar dat spul is 15,- en ik twijfel een beetje of het wel zin heeft. Max zal best gevoelig zijn, maar heeft geen bewezen allergie? Ik twijfel ook omdat ze in het ziekenhuis zeggen dat het geen zin heeft. Maar waarom zegt het CB dan van wel?? Ik kijk het even aan, maar vraag me dus af of die voeding ook helpt als kindjes gevoelig zijn voor bv melk? Wat is wijsheid?
Groetjes Rainbow, trotse mama