Om het maar in de termen van kabouter Lui te zeggen: Ik word daar zo moe van, van de mening van anderen… Lisa is ruim 8 maanden en “doet” nog niks… ze kan omrollen en terugrollen, maar gaat krijsen als ze op d’r buik ligt en verschrikkelijk overstrekken. Ik vind het niet erg dat ze niet op haar buik wil liggen en ws het kruipen over gaat slaan… Ze kan nog niet uit zichzelf gaan zitten en ook nog niet meer dan een minuut blijven zitten zelf… ze trekt zich nog niet op tot staan… maar ze kan wel voorwerpen uitgebreid van alle kanten bekijken en voorwerpen die ze niet wil aan de kant leggen om zo bij het voorwerp te komen wat ze wel wil… de fijne motoriek is dus prima in orde, net als de mondmotoriek… Ik maak me dus zelf geen zorgen, want ik weet dat alles vanzelf wel komt al is ze wat later… Maar ik word zo moe van de mening van anderen over dat ze al veel meer zou moeten kunnen… zucht … laat mijn baby toch lekker baby zijn!!! Het is ws de laatste en ik wil genieten van mijn knappe kleine meisje!!!
Zo, dat lucht op!!
Grtz Von