Mening Gevraagd!

Hallo Diana,

Wij hebben hier een babycoock en zijn er heel blij mee. Cloé krijgt zo altijd vers en gestoomd eten. We kletsen gewoon alles lekker samen en na een kwartiertje is alles heerlijk klaar. Ook de fruithap maken we erin. Alle fruit dat we nodig hebben in stukjes erin en dan mixen. We stomen het fruit wel niet.
Ik vind het heel makkelijk en zou het iedereen aanraden. Het apparaat kan je in elke babyzaak halen en kost ongeveer 100 €. Misschien wel een uitgave, maar zeker de moeite waard.

Groetjes,

Tamara

quote:
Hoi,

Stomen schijnt beter te zijn dan koken,maar met koken is niets mis hoor,het wordt al genoemd,ik zou toch graag het eten met stoom bereiden voor mijn kleintje.
Er wordt her en der beweerd dat zo de vitaminen beter bewaard worden in het voedsel.

Gr Diana

Jawel, maar dat is niet alleen gezonder voor babies
Dus, eigenlijk moet je zo’n ding kopen, en het ook voor jezelf gebruiken.

Hoi

Ik heb de steam gourmet aangeschaft en het is idd ook voor ons gezond.
ik heb hen vandaag voor het eerst gebruikt,helaas vond Djayden het niet lekker,maar ook logisch als je nog overal aan moet wennen

gr diana

wat een gedoe allemaal hahah. nee ik ben er veel makkelijker in, ik kook gewoon aardappele, groente en gehaktbal en doe er ook wel wat zout over heen en ik laat hem mooi mee eten… hij vind het heerlijk! ( jaja heel slecht hij is nog maar een jaar maar ik ben vrij makkelijke in dat soort dingen)
toch lijkt me zo’n stoom ding wel leuk maar niet wat onhandig??

Groetjes Trynke

Hoi,

Voor ons ook geen stoomapparaat.
Bij Elke hebben we gewoon wat extra aard,groente en vlees klaargemaakt
en dit met een staafmixer gepureerd.
Bij Anne gaan we dit binnenkort ook doen.
Niet nog een apparaat in huis!
Er staat al genoeg op ons aanrecht en in de keukenkastjes.
De potjes van olvarit worden trouwens niet gestoomd hoor, gewoon net
als bij ons met pannen bereid.

Groetjes Heleen.

Hoi,

nee hoor geen gedoe heel handig zelfs ik ben zeer tevreden en zou niet anders willen.
gr diana

hier ook de babycook. Ben hem nu voor het eerst aan het gebruiken, en ik vind het wel een fijn ding. Zeker het idee dat het extra gezond is. Ik wissel een beetje af, meestal vers, soms een potje. Fruit gaat er goed in, de groenten nog niet.
Ik stoom appel er ook in, dan kan je het goed mixen.
Meer aparaten heb ik eigenlijk niet voor thije… 1 pak flesvoeding, 1 x nutrix… geloof dat dat alles is. Ben wel benieuwd wat jullie dan allemaal voor anne hebben staan hahahaha.