Ik zal misschien heel de site over me heen krijgen hoor maar ik snap niet dat daar vooraf niet over nagedacht wordt dat het hier een openbaar forum is en dat heel de wereld mee kan lezen.
Ik hou hier altijd al mijn woonplaats en de namen van mijn man en kinderen voor me. Ik kies ervoor om op een openbaar forum te wonen, zij niet, dus wie ben ik om hun namen hier te pas en te onpas te noemen?! Als ze zelf met naam en toenaam op een openbaar forum willen wonen, dan kiezen ze daar zelf ooit maar voor.
Ik wil in elk geval in de toekomst nooit het verwijt van mijn dochters krijgen dat iemand uit de klas op internet informatie uit bijv. de baby-peuter-tijd gevonden heeft over wat voor privé-onderwerpen dan ook.
En ik zeg niet dat anderen het net zo moeten doen als ik, iedereen maakt daar een eigen keuze in. Maar als je ziet hoe regelmatig mensen ineens in paniek berichten gaan verwijderen, dan denk ik weleens: denk na voordat je die berichten plaatst.
Vandaar dat ik ook weer even het topic van Asje over dit onderwerp omhoog heb gehaald in Wist Je Dat. Kan geen kwaad om dat weer even onder de aandacht te brengen.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 08 Mar 2012 19:36:43