@Mellanie

Ik zie dat je in al je eigen topics, al jouw postings en zelfs je vragen hebt weggehaald. Waarom heb je dat gedaan? is er wat gebeurd? Als dat de reden is dan zul je deze vraag nu ook niet beantwoorden, maar vond het gewoon een beetje raar.

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

Misschien ivm de scheiding van haar vriend, dat ze niet wil dat hij kan opzoeken wat ze evt. op internet heeft geschreven over hun situatie? Ikkeben is tenslotte een openbaar forum.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik zal misschien heel de site over me heen krijgen hoor maar ik snap niet dat daar vooraf niet over nagedacht wordt dat het hier een openbaar forum is en dat heel de wereld mee kan lezen.

Ik hou hier altijd al mijn woonplaats en de namen van mijn man en kinderen voor me. Ik kies ervoor om op een openbaar forum te wonen, zij niet, dus wie ben ik om hun namen hier te pas en te onpas te noemen?! Als ze zelf met naam en toenaam op een openbaar forum willen wonen, dan kiezen ze daar zelf ooit maar voor.

Ik wil in elk geval in de toekomst nooit het verwijt van mijn dochters krijgen dat iemand uit de klas op internet informatie uit bijv. de baby-peuter-tijd gevonden heeft over wat voor privé-onderwerpen dan ook.

En ik zeg niet dat anderen het net zo moeten doen als ik, iedereen maakt daar een eigen keuze in. Maar als je ziet hoe regelmatig mensen ineens in paniek berichten gaan verwijderen, dan denk ik weleens: denk na voordat je die berichten plaatst.

Vandaar dat ik ook weer even het topic van Asje over dit onderwerp omhoog heb gehaald in Wist Je Dat. Kan geen kwaad om dat weer even onder de aandacht te brengen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Mar 2012 19:36:43

En misschien kan Mellanie aan de adminners vragen om de topics te verwijderen? Want dit is echt zinloos zo, heel het topic is uit zijn verband.
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

Sterker nog, het is al tig keer door Kim gevraagd om gewoon even naar haar te mailen als je met terugwerkende kracht tig berichten verwijderd wilt hebben omdat anders al die topics weer tevoorschijn komen in de lijst met actieve onderwerpen.

Groetekes, Sje

Het was me nog niet opgevallen, maar zelf vind ik zoiets mega irritant. Ik noem ook bewust de naam van mijn vriend niet, omdat hij daar ook niet voor kiest. De namen van Eva en Max vind ik ok, maar ik vertel nooit hele zware dingen. Die maak ik niet mee gelukkig, maar die zou ik hier ook niet delen omdat iedereen het kan lezen en ik niet alles op straat wil gooien. Prima als anderen dat we doen, maakt mij niks uit, maar haal het dan niet weg, want er klopt dan niks meer van dit forum!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik zie het nu ook…en zin heeft het weghalen ook niet, want uit alle reacties van anderen kun je ook alles gewoon opmaken? Dan moet alles dus weg worden gehaald, maar dat is dan aan de moderators!

Groetjes Rainbow

Ze reageert zelf ook helemaal niet, dus vraag me nu wel af of er iets gebeurd is ofzo?

Lees net in wist je dat, dat iemand haar topics op ikkeben heeft gevonden en dat ze nu van alles en nog wat naar dr hoofd krijgt geslingerd. Erg begrijpelijk dus dat ze alles verwijderd en ze wist niet dat dit met hulp van Asje of Kimmetje kon. Dit word nu geregeld verder.

Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Mar 2012 08:43:26

Oh bah, dat klinkt best heftig! Hopelijk komt het allemaal goed!

Groetjes Rainbow