Melkpoeder bewaren

Oooo, had een klacht ingediend dus bij Friso over de Smartpack. Nu krijg ik net een mail dat ik nog een oude blauwe bus van ze krijg toegestuurd, gratis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Als mini boy dat ook liever doet moet ze dat doen hoor. Dan blijft de bus gewoon staan hier.

Groetjes,

Michèle

ehm… ik had Nestle groeimelk geloof ik, en ik had die in die frisobussen zitten, die kreeg ik een keer bij zo’n pakket.
maar kruidvat heeft ook eigen merk melk zoals je weet en die hebben ook van die busjes.
misschien es 1 keer kruidvat melk kopen en daarna weer wat je wil hebben.
ik vond die busjes ook wel prettig.

haha flikkert heel snel uit elkaar. goeie woordkeuze, zo brabants ook

Gewijzigd door - MamavanRico op 31 Aug 2010 20:03:45

ik had gister even wat prijzen vergeleken qua poedermelk… wat een verschil zeg… kruidvat 5.99 eigen merk, en andere merken 8 tot 9 euro…

Liefs, Melanie

Ja en dan is Nutrilon zelfs 9,69 voor de Standaard 1 en 10,24 voor de groeimelk! Borstvoeding kost niets!

moet je het wel kunnen geven Rainbow

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk! Ik kan ook geen BV geven zoals je weet, dus ook ik zit nog lang vast aan de flesvoeding! En aan de kosten daarvoor!

Rainbow: ik wist niet dat jij geen bv kon geven? wat is de reden daarvan? want je had het vast wel verteld maar ben het vergeten denk ik dan…
hoeft het niet hier te vertellen hoor als je niet wil.

maar wat vind jij van het kruidvat merk dan?
maar die groeimelk van nestle is ook niet duur ook iets van 5 of 6 euro geloof ik. Rico vond die het lekkerste

trouwens ik kocht die bij het kruidvat weet niet of ze daar goedkoper zijn dan in andere zaken…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100902/S8Te.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“61” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/FKZPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 01 Sep 2010 21:24:13

Ik had de bv geprobeerd Inge, maar er kwam geen druppel uit en wat er uit kwam, was alleen BLOED. Daar werd Eva misselijk van en daarvan moest ze dan een beetje overgeven. Ze denken dat er melkklieren verstopt zaten, maar de oorsprong van dat bloed is niet helemaal duidelijk. Wel werd me toen afgeraden om door te gaan met bv geven, wat ik niet erg vond want het deed loei-pijn, omdat Eva er alleen maar niet lekker van werd. Toen ben ik gauw gestopt (hoefde niks af te bouwen omdat er niks kwam, dat was mooi meegenomen) en overgegaan op flesvoeding. Dat beviel prima. Eerst moest ik die hele dure hypo-allergeen kopen, omdat ik allergisch ben en Eef daar ook kans op had. Maar daarna zei het CB dat ik gewoon op de standaard over kon stappen. Dat hebben we gauw gedaan! Ik heb van alles geprobeerd, Nutrilon, Friso en ETOS, maar merkte niet dat Eef op de ene beter reageerde dan op de andere melk. Ik heb nu Friso in huis en dat gaat verder prima, dus daar blijf ik bij! MET mijn nieuwe bus, die ik vandaag heb ontvangen. Die valt tenminste niet uit elkaar!

Hier is toen 3 dagen gekolft en er gebeurde ook niks, ja pijn en ellende ook dus snel zelf de knop doorgehakt om fv te gaan geven toen. Oh wat waren er een paar verpleegsters kwaad zeg, boeide mij niet want als ik bv had willen geven was morgan verhongerd.

Groetjes,

Michèle

Tja wat gek he, zo veel mensen zoveel verschillende ervaringen met borstvoeding! Ik heb geen problemen gehad, ging als een trein! Vond het heerlijk! Lekker doorslapen etc! Maar goed!

Hier nu op advies van het cb overgestapt op de friso standaard ipv hypo alergeen. Mensen wat scheelt dat in geld. Bij onze super was de hypo 14.00 euro en de standaard ruim 8.00 euro.

Nu nog de juiste doos … en ik ben ook weer in mijn nopjes…

@malawimamajada, ik heb een borstverkleining gehad op mijn 19e dus ik had maar 1% kans dat het lukte, voor morgan dus toch geprobeerd maar kwam niet verder dan 3 druppels en een hoop pijn

@ Mini boy uw wens is morgen als het goed is vervuld

Groetjes,

Michèle