Melk

Hallo allemaal,
Mijn zoontje van net 1 jaar is overgestapt op normale melk, geen opvolgmelk meer. Hij vindt het erg lekker. Nu vraag ik me het volgende af, in NL (ik ben woonachtig in het buitenland) heb je natuurlijk volle en halfvolle melk, hier noemen ze dat anders. Alle verschillende soorten melk hebben verschillend percentage vet. Nu vraag ik me af, wat voor kleine kinderen het beste is. Het varrieert enorm, tussen de 2.0 en 4.5% vet. Weet iemand wat je de kleintjes onder ons het beste kan geven?
Alvast bedankt,
groetjes Julia

Wij hebben altijd halfvolle melk en dat drinken de kinderen ook gewoon mee. Ik vind persoonlijk volle melk niet eens lekker.

Groetekes, Sje

Je zou ook karnemelk kunnen proberen Dit is niet vet en het schijnt ook nog zuiverend te werken. Mooi meegenomen. Gaat er hier goed in.

Groet.

volgens mij adviseert hier t cb volle melk. ik heb altijd halfvolle gegeven… drinken wij ook altijd!!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Dank jullie wel voor jullie reacties. Heeft iemand toevallig een pak melk in de koelkast staan, waarop staat (half of volle) hoeveel procent vet erin zit. Dan weet ik hier wat ik voortaan het beste kan kopen. thx

groetjes, Julia

Halfvolle melk is 1,5 gram vet per 100 ml.

Groetekes, Sje