Melk

hoi allemaal,

Gioia vindt het witte product van de koe erg lekker en als ze mocht kiezen nam ze melk de hele dag.
Nu vraag ik mij af: is er een teveel aan melk per dag? Elke dag melk is goed voor haar, maar kan te veel kwaad, zeg maar.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Poeh, over melk was de laatste tijd nogal wat te doen.
Volgens sommige Amerikanen zou het niet eens goed zijn, maar of er een maximum is aan melk?? Nou volgens mij niet, misschien zijn er mensen die er meer vanaf weten??
Lekker trouwens dat Gioia melk zo lekker vindt, Shakira heeft net een fase gehad dat ze het absoluut niet wou drinken

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Haha, die is natuurlijk dr schade aan het inhalen
Eerste jaar mocht ze toch geen melk?
Ik weet eigenlijk niet zeker of er een maximum aan zit.
Ja, overal waar “te” voor staat is niet goed zeggen ze. Maar of dat hier ook voor geld?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Idd die heeft nog een jaartje melk tegoed Bieb
Zo te lezen tot nu toe kan het in ieder geval geen kwaad, gelukkig vindt ze andere dingen ook lekker om te drinken.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

weet niet of het kwaad kan eigenlijk,hans van mij drinkt gerust 1 liter tot 1 1/2 ltr per dag

maarja net wat bieb zegt ze haalt de schade van een jaar in

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ik ben van mening dat kinderen op zekere hoogte goed kunnen aangeven wat hun lichaam nodig heeft. Dat ze nu zo veel melk drinkt lijkt mij geen kwaat kunnen. Waarscheinelijk heeft zij het dan gewoon nodig.

Patrick heeft nu een fase dat hij iedere avond drie hele aardappelen op eet. Dan denk ik altijd dat hij het nodig heeft.

Dus denk niet dat het kwaat kan dat ze zoveel melk drinkt.

veel liefs mignon

nee volgens mij kan het ook niet zo veel kwaad… ik heb hier de melk een beetje moeten minderen omdat stefke niet meer at,ma als gioia gewoon flink eet lijkt me me echt geen kwaad kunnen… ze kunnen volgens mij beter melk drinken dan frisdrank toch?

liefs jessica, &