Melk uit borst - hoe lang duurt dat?

Omdat de bv bij Eva destijds totaal niet lukte, ben ik haar fv gaan geven. Dat beviel prima. De bv deed erg pijn en er kwam ook bloed mee. Ik wilde met Max niet meer aan bv beginnen en heb hem van begin af aan dus fv gegeven. Dat gaat goed. Maar nu heb ik nog steeds dat er af en toe druppels melk uit mijn borst komen, vooral aan één kant. Stuwing heb ik niet meer en het is niet meer zoveel als in de eerste week. Als Max dan huilde, kon ik zowat meteen een ander shirtje aan doen. Het is helder wit (bij Eva was het troebel) en achteraf denk ik: misschien was het deze keer wél gelukt? Maar ja, dat is achteraf…nu houden we het natuurlijk bij de fles. Als je geen bv geeft, hoe lang kan het dan duren voor je borsten stoppen met melk produceren? Ik vind het vervelend dat er steeds wat melk komt en die compressen vind ik ook niet zo fijn, zeker als je fv geeft.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

helaas de natuur… geen peil op te trekken…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

daar is idd geen pijl op te trekken
vooral strakke bh,s dragen
hopenlijk ben je der snel vanaf

Hier was ik er best snel van af, maar ik had ook geen toeschietrefelx, Morgan kon huilen wat ze wilde maar er liep niks, misschien omdat er bij mij niks kon lopen hoor.

Groetjes,

Michèle

Hmmm, dus het kan toch nog een tijdje duren? Ik lijk er iets minder last van te hebben, al vind ik alles nog steeds wel veel groter dan nornmaal. Maar ja, uiteindelijk is Max ook nog maar 3,5 he? Afwachten dus maar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers