Meldplichttopic Lencios

Voor Lencios zijn de 10 dagen ingegaan!
Zie hieronder haar eerste meldplichtbericht (geplukt uit het meldplichtigentopic):

Het is nog rustig, af en toe rommelt het maar verder nog nix.
Wel spannend omdat ik vorige X ingeleid ben, 0730 uur hebben ze m’n vliezen gebroken en om 10 uur werd ik naar de verloskamer gereden en om 1029 uur is onze zoon geboren. Het ging allemaal super snel, ik ben nu wel een beetje zenuwachtig als 't rommelt over hoe en wat. M’n partner steunt me ontzettend goed dus komt vast goed,

Keep you posted

Groetekes, Sje

Succes met de laatste loodjes!!

Spannend weer een meldplichttopic.

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes,
Sandra

O, hier nog een meldplichttopic voor Lencios…
Bij de ‘wist je dat’ is er ook eentje geopend.

Nou dan voor de zekerheid maar dubbel, ik lees hier dat het allemaal nog rustig is. Voel je je lichamelijk nog een beetje goed? Spannend inderdaad, hoe zal deze bevallig weer lopen, moet je opnieuw ingeleid worden, gaat het weer zo snel, allemaal dingen waar je voortijd geen antwoord op krijgt! (misschien maar goed ook) Fijn dat je zoveel steun van je partner ervaart, tuurlijk komt het wel goed!

Heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Dat andere meldplichttopic was er eerder. Die had ik over het hoofd gezien. Dus laten we maar in die verder gaan en deze af laten sluiten.

Groetekes, Sje

hey Sje,
sorry maar ik weet ff niet meer in welk topic ik me nu moet melden?

tot nu toe nog ales stil & the same.

Lilypie Second Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers

Die andere in forum “Wist je dat”, was eerder aangemaakt gisteren, dus neem die maar lekker.

Groetekes, Sje