Meldplicht voor 'de baas' ;-)

Ik heb de dag voor ik het ziekenhuis in ging het hele huis van boven tot onder gedaan met mijn moeder. Op mijn verjaardag nog wel

Groetjes,

Michèle

Ik heb die Zondag 2dagen voor de bevalling samen met Chris het HELE huis opgeruimd… van top tot teen in 1 dag… waar we nu echt wel 2dagen voor hebben staan… ik heb mn huis nog nooit zooo schoon gehad als toen…
Heb zelfs nog helemaal alleen alle meubels verplaatst… Die Maandag heb ik nog op de fiets boodschappen gedaan… Ben Maandag avond om 11uur naar bed gegaan, Chris om 1uur, ik droomde dat ik buiten onder een boom in een bed weeen had, en schrok om 10 over 1 wakker en was ook echt aan het puffen…dat moment vergeet ik nooit weer want mn weeen waren ook echt begonnen…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

“Het is stil aan de overkant …”

Of geld meldplicht ook bij de felicitaties… daar zag ik onze hoogzwangere nl nog wel langskomen…

Ja, dat zag ik ook…
Maar misschien is ze wel bezig nu

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

jongens… ik ben er nog maar heb echt geen zin om me elke keer te melden hoor, zoals ik gisteren zei, het kan nog 2 weken duren heb idd me laten zien in andere topics en dat moet maar effe genoeg zijn,jullie zijn echt de eersten die het zullen horen wanneer ze er is!

Ze komt wanneer ze er klaar voor is, en dat zal vast vlakbij de 16/17 liggen

morgen uitgerekend, avond 4 daagse dag 2 is afgelopen, morgen allemaal even stemmen.Heerlijk dagje regen misschien helpt dat, en met brekende vliezen heb ik ook al genoeg ervaring…en die zijn al 2 keer thuis gebroken en niet in de supermarkt hahaha

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:
jullie zijn echt de eersten die het zullen horen wanneer ze er is!

Even voor de duidelijkheid: je gaat mij niet bellen 's nachts om 3 uur hè?! Ik leef heel erg met je mee en ik ben heel benieuwd naar die nieuwe kleine mop, maar als je me 's ochtends ergens vanaf 7 uur belt, vind ik het vroeg zat!

Groetekes, Sje

Hmmm…ik vond het zelf eigenlijk ook heel irritant als mensen constant aan me vroegen: ‘En? En?’ Het is wel belangstelling natuurlijk, maar ik zat er niet echt op te wachten eerlijk gezegd. Ik voelde me zelf dan toch een beetje onder druk gezet…Ik wacht dus gewoon lekker af wanneer Kimmetje het heuglijke nieuws over haar beeb meldt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mijn moeder en schoonmoeder zijn ook van die types die het liefst elke dag bellen met “Hoe is het?”. Niet per se om erachter te komen of ik al aan het bevallen was, maar gewoon echt om te horen hoe het ging. Ik wist dat ik daar knettergek van zou gaan worden, hoe lief het ook bedoeld was.

Dus ik heb ze beiden vooraf aangegeven dat ik het niet prettig zou vinden als ze elke dag zouden bellen. Ik zat net zo goed te wachten als zij, dus op een gegeven moment heb je niks nieuws meer te vertellen. Ik was die laatste periode heel ontspannen dus ik zou er alleen maar nerveus van worden als er elke dag gebeld zou worden. Dus ik had aangegeven dat ik vanzelf zou bellen als ik bijv. weer naar de verloskundige was geweest ofzo.

Gelukkig hebben ze mijn verzoek gerespecteerd.

Groetekes, Sje

Hoi Kimmetje,

Idd kan nog wel even duren. Fijn dat je nog een beetje uit de weg kunt hoor. Dan hou je het 'wachtten toch het langste vol. Idd we zien wel als de bay er is. Wilde je langs deze weg alvast veel succes wensen voor de bevalling en verder wachtten we hier in spanning af.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik wacht geduldig af Kim, en we zullen het vanzelf wel zien

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben de oma’s en opa’s ingelicht dat ik ingeleid zou worden en afgesproken dat we op een bepaald tijdstip zouden bellen 's avonds en alleen als er iets gebeuren ging omdat anders iedereen alleen maar neurveus zou worden. Mijn moeder belde zelf als mervin naar huis was, mijn vader had zoiets van ik hoor het wel (hij was bloednerveus) alleen mijn schoonmoeder belde bijna elk uur de eerste dag en daar heeft mervin toen wat van gezegd.

Groetjes,

Michèle

Ik wens je alleen succes
Ik hou je msn wel in de gaten of die van asje hahahah
Doe het lekker rustig aan meid

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

whahaha ik neem me mobieltje wel mee naar bed Kim ! Had gehoopt op een leuk, lief klein wonderlijk cadeautje op Daans verjaardag, maar helaas. Maar ja, ze kan nu nog even lekker zitten waar ze zit, strakkies kan ze nooit meer terug. Geniet nog eventjes van deze laatste loodjes zoveel als het kan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Daan jarig, Daan jarig? Wanneer?

Groetekes, Sje

En ik wacht rustig euh… vol spanning mee met de rest.

daan is vandaag jarig

Kimmie was uitgerekend op Daans verjaardag, inderdaad vandaag. Dat heeft dat kleine meiske nog maar lekker even niet gedaan. Drukte zat vandaag immers. Daan jarig, verkiezingen enz… whahaha Kimmie ze komt maandag tijdens de eerste oranjewedstijd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Als oranje dan ook nog wint is het dubbel op feest toch

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

"t wordt spannend kim!
nogmaals succes en denk aan jullie!

avnd4daagse is klaar, vandaag hadden de kinderen sportdag in het stadion, maar nog steeds geen spoortje van babypetrov nr 4