Meldplicht voor 'de baas' ;-)

@ Mriek thanks!! Is lief van je!!

@ Woezel: begint het bij jullie ook al weer een beetje te kriebelen? Tussen Bo en Dani zit ook maar een korte tijd. Wie weet bij nr 2 ook wel, haha Helaas valt het natuurlijk niet te plannen…

Kim, ben je aan het puffen? En zoja, van de weeën of van de warmte?

Groetekes, Sje

haha van het boodschappen doen met dit warme weer…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh ja, da’s inderdaad ook een vorm van puffen.

Groetekes, Sje

Maar niet de vorm die kim volgens mij wil Vandaag wordt het vooral een natte dag geloof ik.

Groetjes,

Michèle

Vandaag is het een mooie dag
Het ziet er wel een beetje somber uit maar het is niet zo heet meer
Dus ja misschien he
Succes meid met de laatste loodjes
En we wachten met je mee

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

ben er nog hoor

Je maakt het wel spannend kim. Ben je de warme dagen een beetje doorgekomen??

Succes!

Lilypie Second Birthday tickers

Hé Kim … de boodschappen nu door manlief laten doen hoor! Of moet ik even komen sjouwen? Tja andere kant … wie weet breng je het door het tillen wel op gang

Meis hopelijk heb je niet al teveel last van de warmte… en kan je met dit warme weer nog even buiten zitten genieten. Nu op je kraambed is ook zweten geblazen…

Deze week wordt het wat koeler … dus … laat maar komen! Wij willen ons nieuwe ikkeben zusje nu ook wel bewonderen…

nou boodschappen doen kan ik echt wel zelf hoor, ben alleen zwanger niet gehandicapt haha
ze komt wanneer ze komt, houd er wel rekening mee dat het nog 2.5 week kan duren, we zullen het wel zien!
avond 4 daagse begint hier zometeen, die laat ik wel aan me voorbijgaan , al zou ik hem nog makkelijk kunnen lopen… die loopt papa wel dit jaar

Nou Kim kom op, als je boodschappen kunt doen, kun je ook de 10km lopen in die toestand!

Groetekes, Sje

alvast succes kim! ik denk ook aan je (beetje laat gezien dit topic, overkomt me wel vaker)
maarre jij doet nog boodschappen?!
oke je bent idd niet gehandicapt maar ik durfde dat de laatste paar weken niet meer hoor!
ik dacht; dadelijk breken mijn vliezen en krijg ik zo’n vloed ineens ipv drupje voor drupje… nee dankje feestelijk, dat wachte ik liever thuis af

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

De 10 km had ik op het laatst niet meer willen lopen hoor, maar boodschappen deed ik ook nog gewoon. Op de fiets. Ik had echt geen zin om af te gaan zitten wachten. Eigenlijk wilden wij 30 augustus nog naar zee, maar die nacht kreeg ik weeën en was ik maar wat blij dat we niet in de auto zaten! Mijn vk zei trouwens dat vliezen vaak 's nachts breken, maar waarom kan ik me niet herinneren? Ik heb eigenlijk nog nooit gezien of gelezen dat vrouwen vruchtwaterplenzen verloren in de AH, dus waarom zou IK dat wel hebben dan?

Succes met wachten Kimmetje, we horen het vanzelf!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mijn vliezen zijn eerst gebroken en idd in de nacht en pas 24 uur later kwamen de weeën.

Succes nog kim!

Liefs

Ik deed inderdaad ook op die fiets boodschappen, maar sjouwde het ook gewoon zelf naar boven!
Heb me alleen strikt gehouden aan de regel van de kraamverzorgster: 6 weken niet stofzuigen, haha ideaal!!

En ik was met kerst hoog-hoogzwanger, maar heb ook alles gewoon gedaan!
We hadden zelfs nog plannen staan voo 31 dec. maar toen kwam Seth de 30e toch

Succes met de laatste loodjes, Kim!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

het komt echt wel voor dat vruchtwater in de supermarkt breekt(ik werk er) ik was 34 weken zwanger en een klant staat voor de toonbank en haar vliezen breken dus bij ieder druppeltje dat ik vanaf dat moment bij mij voelde rende ik gelijk naar de wc maar bij mij braken ze netjes in mijn verlof en idd midden in de nacht

Lilypie First Birthday tickers

Ik was twee dagen voordat ik beviel ook nog boodschappen aan het doen. Ik moet wel zeggen dat toen ik in de supermarkt liep, ik eigenlijk niet meer kon vanwege de bandenpijn. Maar ja, ff doorzetten hè?! Ik wist ook dat ik twee dagen later ingeleid zou worden en het voelde niet alsof het al rommelde, dus misschien was dat ook het verschil. 's-middags ben ik zelfs nog naar een reunie geweest. En ik maar volhouden dat ik nog twee weken moest Want dat moest ik officieel ook.

Suc6 Kimmetje met de laatste loodjes!

Groetjes Natasja

@Mellanie, je meent het! Goh, dat is ook wat. Maar jij kunt het dus weten! Gelukkig was het bij jou niet zo en bij mij zijn ze doorgeprikt. Vond ik al erg genoeg, dat warme water…Brr. En het bleef maar lopen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha ik geloof dat ik tijdens mijn verlof iedere dag in de supermarkt te vinden was. Die is voor mij 10 minuutjes lopen ofzo, dus dat was dan meteen mijn dagelijkse beweging.

Groetjes,
Sandra

Je gelooft het niet maar Jada werd op woensdag geboren en de maandag daarvoor, dus 2 dagen voordat heb ik nog 5 km gewandeld, hahaha ook gestoord! als je er achteraf op terugkijkt, mijn moeder was net in Malawi aangekomen maar mijn man was heel druk met de auto en wilde haar toch wel wat dingentje laten zien, zijn naar het postkantoor gewandeld, 1 km van mijn huis, daarna naar het zwembad, 1 km verder, daarna naar de nagelsalon 1 km, de markt 1 km, en daarna naar huis 1km heuvel op! hahahah nou achteraf natuurlijk waanzin.