16 november is een mooie dag, m’n petekindje is dan jarig
Alleen word hij alweer 8 jaar
Groetjes Nathalie & Co
16 november is een mooie dag, m’n petekindje is dan jarig
Alleen word hij alweer 8 jaar
Groetjes Nathalie & Co
Duim,duim,duim,duim,duim,duimmmm,duimmmmmm hahahaha yep, alvast voor het geval dat
Zet m op hoor !!!
en anders alweer veel sterkte met de laatste loodjes, je komt er wel !
Ik ben vanmorgen naar de gynaecoloog geweest voor controle.
Enne…ik ben op het nippertje “ontsnapt” aan een ziekenhuisopname!
Pfieuwww!
Je moet daar altijd eerst je bloeddruk opmeten en die was dit keer dus écht te
hoog (145/95)
De assistente zei: "Hey, wat is dit nou?"
Dus ik zei: “Iets wat ik wel verwachtte”
Nou, dan zal je zo misschien een half uur aan de bloeddrukmeter (Dynamap) moeten, dacht zij.
Eenmaal aan de beurt bij de gyn. (een vervanger) heeft hij even van alles aan me gevraagd.
Of ik verder nog klachten had (ja dus, de specifieke klachten die bij een hoge bloeddruk horen zoals: hoofdpijn, suizen in mijn oren, vaag misselijk, meer vocht vasthouden en een opgejaagd gevoel)
Hij heeft even met een echo gekeken en alles zag er prima uit.
Daarna heeft hij mijn reflexen getest (ook ivm de hoge bloeddruk)
Steef was mee dus ik heb hem maar even uitgelegd dat de dokter mij niet aan het slaan was, maar dat dat erbij hoorde (je zag Steef namelijk denken hihi. Hij kwam al bij me staan om me te “beschermen” Zo lieffffff)
Uiteindelijk vroeg de gyn. of ik opgenomen wilde worden in het ziekenhuis (???)
Nou eh…liever NIET natuurlijk!
Dit dus ivm met de bloeddruk, dat ze me in de gaten kunnen houden.
Ik vroeg of het anders geen optie was als ik van mijn part elke dag even naar het ziekenhuis kwam om aan die Dynamap te liggen een half uur.
Nou, op zich kon hij het daar wel in vinden (pfiewww) maar hij moest het ff overleggen met de assistentes (of dat kon)
Heb trouwens wél gezegd dat als hij het béter vind dat ik opgenomen wordt, dat het dan niet anders is.
Ik bedoel, dan heb ik gewoon niks te “vinden” (vind ik ) Dan is het gewoon "overmacht"
Het moet natuurlijk wel “veilig” en goed blijven allemaal!
Maar goed, hij heeft het overlegd en ik kon meteen een half uur aan het CTG-apparaat en de bloeddrukmeter.
Daarna moest ik weer bij hem komen om verder te overleggen.
Mijn bloeddruk is gedurende die metingen niet veel gedaald, maar werd gelukkig ook niet hoger dan 96 onderdruk.
Toen ik van het apparaat af mocht zei de ass. dat er wel al wat “aan de gang was”
(weeen-activiteit)
Ook de gynaecoloog bevestigde dat en liet het zien op de uitdraai van de ctg.
Was wel verassend, ik had het niet verwacht.
Achteraf blijkt trouwens dat dit gisteren waarschijnlijk nog NIET zo was, want nu, de rest van de dag, zijn mijn harde buiken echt véél pijnlijker dan normaal
Ook doet het NOG meer pijn van onderen waardoor ik er nu echt niet uitzie als ik loop
Uiteindelijk moet ik nu maandag alweer terug komen.
Dan moet ik eerst weer een half uur aan de CTG en Dynamap en dan aansluitend naar mijn eigen gynaecoloog voor controle.
Als ik voor die tijd het idee heb dat het met mijn bloeddruk niet goed gaat, moet ik bellen met het ziekenhuis.
Enne…beste oplossing nu is dus gewoon bevallen
Inleiden doen ze namelijk liever niet, ivm de wond van de keizersnede (van 4,5 jaar geleden)
Wow, het is een heel verhaal geworden Maar er was ook wel veel om te vertellen
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Gewijzigd door - Bieb op 17 Nov 2005 16:33:52
WOW BIEB!!! Pfffff …
Denk wel aan jezelf he als je je niet goed voelt ofzo, aan de bel trekken hoor!!
Maar wel fijn dat je toch weer naar huis mocht
Nou het duurt vast niet lang meer nu, spannend zeg!!
Groetjes Nathalie & Co
wow bieb dat is inderdaad heel wat om te vertellen! hou je bloeddruk toch ma goed in de gaten (ma dat doe je vast en zeker wel he!) ik hoop dat de weeen vlug door zetten zodat je geen ziekenhuisopname meer nodig hebt!! heeft de gyno ook een inwendig onderzoek gedaan? zodat je weet als er al wat opening is of zo?
liefs jessica, &
quote:
heeft de gyno ook een inwendig onderzoek gedaan? zodat je weet als er al wat opening is of zo?
Nee, ik had dat zelf al wel verwacht, dat ze daar eens naar zouden kijken.
Maar blijkbaar doen ze dat toch niet zo snel.
Stiekum ben ik natuurlijk best nieuwsgierig hoe het met evt. ontsluiting zit maar ja…
We wachten het gewoon af!
Voorlopig heb ik veel meer harde buiken (vaker) en pijnlijker.
Dus wie weet gaat het binnen nu en een paar dagen toch doorzetten.
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
oeh!.. wat spannend allemaal, nou dan ga ik een voorspelling/gokje doen dinsdag 22 nov word ze geboren!
Groetjes Marianne
Ach Bieb toch
Wel fijn dat je naar huis mocht
Lieve kaya
Zou je nu snel op de wereld willen komen
Het word tijd hoor
En natuurlijk zijn we erg nieuwschierig hoe dit wondertje eruit ziet
Bieb heel veel sterkte meid en ik duim me kapot voor je
Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
quote:
en ik duim me kapot voor je
Lief
Ben soms wel lief hoor Bieb hahah
Maar ik meen het wel hoor
Je hebt ook zo mee geleeft met mij
En ik weet wat je voelt meid
Hou vol he
Gewijzigd door - heleen op 17 Nov 2005 22:15:15
goh bieb wat een verhaal zeg,
hoop echt voor je dat het nu even doorzet en dat je snel mag bevallen.
maar wie weet wat er allemaal kan gebeuren als jij je lekker ontpant vanacht. Dan kan het allemaal lekker snel gaan.
Maar zeer zeker een bevalling is nu erg dichtbij zeker als je nu steeds meer pijnlijkere harde buiken krijgt.
Ik zal voor je blijven duimen dat je snel een mooie gezonde dochter in je armen mag vasthouden!
veel liefs mignon
Nou, ik meld me alvast ff.
Niks gebeurd vannacht (had ik ook niet verwacht wat na het in bad gaan gisteren zakte het af)
Maar ik heb wel nog steeds veel meer pijn dan voorheen. Hopelijk betekend het iets.
Nu moeten we naar ons nieuwe huis voor de oplevering om 9 uur.
Jammer dat er nog niks is gebeurt
Doe het maar lekker rustig aan meid
en we duimen nog steeds voor je
Dikke knufffff van ons
Lieve kleine Kaya, het wordt nu wel echt zowat tijd dat je komt. Het is hier heel gezellig en we wachten allemaal in spanning af tot je komen gaat. Mamma,pappa en je broertje Stephan en Darren en Chayenne willen je heeeeeeeeeel graag lekker knuffelen, dus kom maar gauw, dan kan mamma ook weer lekker bijkomen.
Lieve Bieb het zal echt niet lang meer duren aangezien er wel al vanalles rommelt. Je lichaam geeft aan dat het nu te zwaar wordt en dat zorgt er meestal ook voor dat de bevalling in gang wordt gezet. Goed uit proberen te rusten hoor meis want ondanks alle drukte gaat dit effe voor nu ( stom van me want dat weet je ook wel natuurlijk ).
Een hele dikke knuffel en ik duim me ook suf voor je, hopelijk komt jullie meiske heel gauw !!!
jee bieb bijna opgenomen poeh .maar meis neem het serieus neem de rust echt waar .dat weet je wel alleen bieb kennende doet het niet hihihihihiihih ja sorry ik kan makkelijk praten .sterkte meis denk om je zelf .en kaya ,nou is het leuk geweest .we gaan niet meer verstoppen .kom er alsjeblieft uit .we zijn zo benieuwd naar dat mooie meisje .
oja bieb en peter van harte gefelciteerd met jullie nieuwe woning
groetjes marielle mama van
10-10-01
Gewijzigd door - Marielle van tanja op 18 Nov 2005 10:37:51