ze is al sinds gisteren niet geweest hier,op msn is ze off
hmmm niks voor bieb toch
Bianca,Dylan & Kaitlyn
ze is al sinds gisteren niet geweest hier,op msn is ze off
hmmm niks voor bieb toch
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Nee ik was ook al aan het kijken naar reacties van dr, volgens mij was ze strakjes wel nog op msn, maar nu inderdaad niet meer.
BIIIIIIEEEEBBBBJJJJJEEEE waaaaaaaar ben je ???
Hihi, grappig dit
Inderdaad was ik even niet op msn omdat we de pc uitgedaan hadden. We kregen namelijk kijkers voor ons huis
En verder heb ik schandalig lang in bed gelegen vanmorgen. Vanmiddag weg dus ja…ik kwam er net ook achter dat ik hier nog niet geweest was vandaag hahaha
Maar…er is dus nog niks aan de hand, behalve dat ik echt wel nog meer last heb van mijn buik.
Maar ja, wat wil je…draag het enorm naar de voorkant en ben natuurlijk al 36 weken.
De overbekende “laatste loodjes” dus
Op school van Steef vanmiddag kreeg ik ook weer een hoop “commentaar” in de trant van: “Jee, wat ben jij dik” “Jee, ben je nog maar 36 weken???” En de kindjes: “Wat heb jij in je buik??”
Ach…kan dr wel om lachen maar kan dan dus ff niet “verhullen” dat ik er wel genoeg van begin te krijgen en dat ze wat mij betreft over uiterlijk 2 weken wel mag komen.
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
ja zag daar straks ook ineens staan 36 weken en een dag WOW BEGINT TE KORTEN HE!!! ik hoop dat kleine kaya achter twee weken der mooie snoetje gaat laten zien!!! nu nog ff proberen te genieten van je buikje (en van het feit dat kaya nog eventjes voor jou alleen is )
liefs jessica, &
Succes Bieb
Geniet er nog even van hoor
Straks moet je je meisie delen
Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Ohh wat schiet het op he!!
Ben benieuwd hoor wanneer ze de huur opzegt
Maar idd meldplicht
Groetjes Nathalie & Co
quote:
(en van het feit dat kaya nog eventjes voor jou alleen is)
quote:
Geniet er nog even van hoor Straks moet je je meisie delen
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken/gevoeld…'T is dat jullie er over beginnen
Nee echt, ik vind het juist leuk als ik straks niet meer de enige ben die haar voelt etc.
Ik zou het juist te gek vinden als Peter en Stephan haar ook kunnen voelen,
Hoe leg ik dat uit…ehm…doordat ze in mijn buik zit voel ik haar natuurlijk veel vaker dan een ander.
Ik ben me er de hele dag bewust van, van dit meisje.
Als ze straks geboren is kunnen hun naar mijn idee ook méér van haar genieten dan nu het geval is (en ikke zelf natuurlijk ook )
Weet het ff niet beter uit te leggen
In ieder geval hoop ik echt dat ze over 2 weken (met 38 weken dus) geboren wordt.
Heb steeds meer last (meer dan ik al had) en ik vind het gewoon fijn om straks alleen maar met een positief gevoel terug te kijken op deze laatste zwangerschap
Maar goed, ik heb het natuurlijk niet voor het zeggen hahaha!
Wedden, wordt het straks 42 weken
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Gewijzigd door - Bieb op 01 Nov 2005 20:50:50
Ja zul je altijd zien, hoe meer het verlangen hoe langer de ‘wachttijd’
Groetjes Nathalie & Co
Tja, bij mij mocht Evianne nog wel effe lekker zitten maar dat was een makkie. Ik had echt het gevoel dat ze nog lekker effe van/bij mij was en moest ook stiekum een beetje slikken toen ik dr met de wereld moest delen, behalve dan dat ik het voor Daan wel mega tof vond. ( heb wel meer moeten snikken toen hoor hahaha)
Jessin was wat moeilijker door de enorme buik, maar daar had ik ook stiekum het idee dat ie nog lekker effe bij mij alleen was. Voor mezelf heb ik altijd zoiets gehad van zo vaak ben je immers niet zwanger en zeker nu Jessin de laatste is ( denk ik ahum), had ik dat erg. Maar ze heerlijk kunnen knuffelen, trots showen aan iedereen, zien hoe ze eruit zien ed is ook super fantastisch !
Succes hoor Biebje, nog effetjes meis !
Snap je ook wel hoor Bieb
Maar moet je wel bekenen dat ik het getrap in mijn buik best wel mis
Vind het heerlijk hoor dat ik Justin nu ook lekker vast kan houden en dat Ed en Robin dat ook kunnen
Hoop voor jou ook dat ze over twee weken mag komen en ja ik heb zelf dus de ervaring van doorlopen tot 41 weken en 5 dagen hahah
Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
ahhahhaahha die nathalie .de huur opzegt .nou bieb wens je heel veel sterkte met de laaste loodjes .en ik hoop dat kaya over twee weken komt .nou ik vond de laatste loodjes ook niet prettig .tanja zat met der benen ,in me maag te trapen .dat was minder .he bieb dat is toch de tijd, dat je de sleutel van het nieuwe huis krijgt.
groetjes marielle mama van
10-10-01
Eh ja…nu je het zegt. De 18e krijgen we de sleutel.
Hahahahaha
Ach, we zien wel wanneer ze ons wil komen bekijken
ach wat maakt het uit .we horen het wel .maar ik vondt het wel grappig
groetjes marielle mama van
10-10-01
Als ze voor de 18e komt, hebben jullie weer een extra handje om te helpen sjouwen, niet??
Hahaha, nee dat zal wel los lopen, veel succes in ieder geval nog de laatste loodjes!!
groetjes, Jacky
de papa van Gioia
Nou, ik heb deze reeds bestaande topic dan maar ff gebruikt om me braaf te melden vanaf vandaag
Kaya zit nog netjes op dr plek.
Zelf voel ik me alleen echt niet prettig. Warm, koud, beetje rillerig, kriebelhoest en doodmoe (terwijl ik tot half 12 in bed heb gelegen )
Verder gewoon heel veel pijn in mijn lies doordat ze ingedaald is ofzo.
Loopt erg rot, tezamen met de buikpijn.
Nou ja, dat weet je met de laatste loodjes
Zal er verder niet teveel over zeuren
Zeur maar lekker hoor meis, kunnen we goed hebben en het is gewoon effe niet fijn voor je. Misschien is ze er de volgende week wel al ( wel een leuke gedacht om je nog effe op de been te houden he }
hey bieb wat rot dat je je niet zo lekker voelt!!! en inderdaad zeur ma lekker hoor het is op het laatste ook echt niet makkelijk meer… nog even volhouden het einde is in zicht!!
liefs jessica, &
Klein griepje op komst misschien? Nou doe maar lekekr rustig aan en geniet nog ff voor zover mogelijk
Groetjes Nathalie & Co
Geen idee eigenlijk (griepje)
Ik hoop dat mijn bloeddruk morgenochtend weer een beetje normaler is.
Ik had nu hoofdpijn, vaag misselijk en een opgefokt gevoel. En toen ik dus ging meten kwam ik vrij hoog uit (heb een polsbloeddrukmeter en onderdruk zat op 87. Maar deze geeft altijd làger aan dan een “gewone” bloeddrukmeter zoals ze die in het ziekenhuis hebben. Ik moet er dus iets bij optellen bij wijze van)
We zien het wel.
Gewijzigd door - Bieb op 07 Nov 2005 22:02:32
Jeetje meis balen dat je je zo rot voelt.
Ik hoop dat als Kaya komt, dat je je dan wat beter voelt.
Sterkte met de laatste loodjes.
Maak je niet te druk om die bloeddruk, daar gaat ie ook van omhoog.
Kan me voorstellen dat dat moeilijk is na de zwangerschap van Stephan, maar probeer die laatste dagen/weken nog even te genieten.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).