Meldplicht mamaH

Ik zag dat ze 38 weken en 3 dagen was… mag ie dan nu ingaan?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Van mij wel

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ja hoor! En hoe is het met je MamaH? Wil het allemaal nog een beetje?

Manderijn

Nu alweer? Jeetje wat gaat het snel! En zeker weten dat die al in mag gaan want rond de 20 weken had ze de eerste weeën al!
Heel veel sterkte met de laatste loodjes, ik denk dat je kleintje niet lang meer op zich laat wachten?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Jeetje wat gaat dat snel. Succes met de laatste loodjes.

Groetjes Ramona

Heel veel succes met de laatste loodjes

Lilypie First Birthday tickers

succes met de laatste loodjes, dat de kleine maar
snel zal komen!

groetjes!

MamaH? Melden!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Heb al een poosje niks meer van haar gelezen. Ik denk dat we toch te laat zijn

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Och, wat lief!
Ik had dit hele topic nog niet gezien!
Maar hierbij meld ik me hoor! Haha.

Het gaat redelijk. Zit er wel flink doorheen eigenlijk.
Zit nu bijna 2 of 3 keer per week in het ziekenhuis. En daar baal ik best van.
Sowieso wekelijks controle en 1 keer per week ijzerinfuus. En daarbij heeft meneer er een handje van mij een dag in de stress te laten zitten door niet te bewegen of een uur lang regelmatige weeën te laten hebben. Dan zijn we in het ziekenhuis en stopt de hele handel ermee… :smiley:

In elk geval is onze kleine er voor volgend weekend!
Ze laten me sowieso niet over de 40 weken gaan gezien mijn klachten en de schatting van het gewicht. Dus we kijken het nog een weekje aan (kan vanalles gebeuren natuurlijk) en anders heb ik een afspraak voor volgende week donderdag. Als er plek is kan ik door naar de VK kamers en anders zal ik vrijdagochtend moeten bellen.

Succes met de laatste loodjes… Fijn vooruitzicht om te weten dat ze je niet te lang rond laten lopen. Was je oudste ook en grote baby of hebben ze via een echo een schatting gemaakt?

H.ayley woog met 39 weken 4010 gram.
Dit is een jongen en liep met de 20 weken al 3 weken voor en dit is steeds 3 weken gebleven. Ik heb elke controle een echo en de schattingen zijn steeds door meerdere gyn’s en VK’s gedaan. Ze schatten hem met 40 weken op 4500/5000 gram.

H.ayley hadden ze ook goed in geschat. Met 40 weken 4000 gram.
Dus ik ga er vanuit dat ze er niet te ver vanaf zitten

Spannend!!!
Heel veel succes met de laatste loodjes meid!

En flinke baby’s zeg! Zijn jullie zelf ook groot?

Wat spannend!

Hoop voor jullie dat het niet lang meer gaat duren. Heel veel succes met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

@ Marmama: Wij wogen beide 8 pond met 38 weken en mijn man is bijna 2 meter lang. Zelf kom ik bijna aan de 1.80

Ik meld me.
Nog niks aan het buikje :smiley:
Vandaag weer infuus gehad, nog een afspraak gemaakt voor volgende week maar van de dames mag ik dan niet meer komen zonder baby haha.
Morgen maar eens vragen of Sinterklaas lief wil vragen of meneertje eruit wil komen…

Heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk met de bevalling!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Zo, dat zijn behoorlijk zware laatste loodjes die je met je mee sjouwt! Succes ermee en fijn dat je weet dat je in ieder geval niet lang meer hoeft!

Lfs

Ik ben er nog.

Vanmorgen Sinterklaasviering bij mijn schoonvader zijn werk gehad.
Flink de trap op en neer gelopen maar tot op heden nog niks haha.

Het kan niet lang meer duren

Groetjes,
M

Haha, nee. Nog maximaal een week

Vandaag wel snel harde buiken.
Maar zal wel weer op niks uitdraaien.
Ik ga er maar vanuit dat ik ingeleid ga worden.