Meldplicht Mamadelon

Elke topic erover beginnen is ook geen optie. Dus mamadelon maak je tijdens de wedstrijk maar goed kwaad zodat deze meldplicht als snel kan worden ingenomen…

We zijn erg benieuwd naar de nieuwe boy …

Succes met laatste loodjes…

Eh mini boy geld deze topic dan ook meteen voor jou of maken we een eigen topic voor je aan??

Groetjes,

Michèle

Ik ben volgens tante Esther nog 4 dagen vrij van de meldplicht

Nee hoor deze zal ik ook gebruiken, anders zo’n baby gedoe met die meldplichten. Bedoel ik gun het iedereen dat ze een meldplicht hebben. Denk daarom tijdens mijn meldplicht en tijdens deze warme klaag dagen ook aan hen die het er graag voor over hebben… KNUFFEL

Vanaf wanneer gaat een meldplicht in? Vanaf 38 weken?? hiihihi dan hebben Rainbow en ik nog ff…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Nee Melanie als ik het goed begreep en ik mini boy goed lees en goed reken is het 10 dagen voor de uitgerekende datum dus jullie hebben zeker nog even

Groetjes,

Michèle

Een uitgerekende datum wil toch zeggen dat het kindje zo ongeveer 10 dagen voor of 10 dagen na die datum kan komen? (Uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

Dan is het misschien een goed idee om de meldplicht te laten beginnen 10 dagen voor de uitgerekende datum.

= reactie van Sje in een ander topic …

quote:
Ik ben volgens tante Esther nog 4 dagen vrij van de meldplicht ...

Groetekes, Sje

Ik heb me gister vreselijk opgewonden tijdens de wedstrijd en ook wel een wee gehad maar het zet nog niet door!!! Vandaag sla ik even over, ik zweet me nu al kapot… Morgen iets koeler tot dinsdag dus dat lijkt me wel wat…

De baby is anders gaan liggen 2 dagen geleden en mijn ribben doen pijn nu, hij schopt ook constant tegen mijn blaas en andere ingewanden aan. Soms heb ik het gevoel dat hij met zijn hand of voet alvast naar buiten steekt, heel raar!!

Ik zweet nog ff verder hier. Jullie horen 't wel!

Sterkte Mamadelon! Lijkt me niets, met dit weer bevallen, maar ja…wat komt, dat komt hè. Zet 'm op straks!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Pffff, ja je zal op alle dagen lopen met dit weer. Ik hoop voor alle dames die bijna kunnen puffen dat het niet lang meer duurt.

Sterkte zal aan jullie denken.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Oooooooo, 10 dagen vooraf pas? Dan heb ik nog tot 17 september de tijd! Ik zie er nu wel uit alsof ik op alle dagen loop trouwens…de hoefjes gaan ook alweer lekker opzwellen…en ik moet nog zo lang! AAAAAH!

@Melanie, hoe gaat het met jou buikie? Ook al lekker bol?

@Mamamadelon en toch ook al Mini Boy (time fles): alvast veel succes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow… Jaaaa het buikkie word aardig bol inderdaad… Ik heb mn buren 3dagen niet gezien, en gister kwamen ze even langs, en ze stonden met open mond en grote ogen te kijken hoe groot mn buikkie al is met 20weken…
Ze vonden het gewoon zielig dat ik nog 20 weken moet hahahaha, maar achhh we
slepen ons er wel doorheen hè…

Hoe gaat het met jou buikkie Rainbow?
Ik lees dat je voeten beginnen op te zwellen?? Dat is niet zo mooi… goed drinken en met de voetjes omhoog he hahaha!!
Ik zal van de week wel even een foto weer plaatsen op hyves… doe jij dat ook van je buik?

@Michèle: Oke 10 dagen voor de uitgerekende datum dus… dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang voor ons…

sterkte mamadelon! komt helemaal goed… en niet vergeten te puffen als het zo ver is he
anderzijds… dat doe je nu waarschijnlijk ook al met die hitte blijven puffen!! pufff pufff pufff pufffffffffff

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Melanie, jij zit inderdaad nog maar op de helft! Wanneer het je de 20 weken echo? Ik ga nog een keer een nieuwe foto maken, want ik heb nu eigenlijk heel weinig ‘bewijs’ van de zwangerschap en eigenlijk is een buikfoto ook wel leuk toch? Ik zet 'm alleen niet op Hyves, maar zal 'm naar je mailen! Op Hyves zitten te veel collega’s van mij!

Ik trek me er deze keer ook niks meer van aan. Vaak kop ik 'm zelf al in, want mensen zijn zooooo voorspelbaar en je weet al wat ze gaan zeggen. Het kan me eigenlijk ook allemaal niks meer schelen. Ik ben gewoon zoals ik ben en meestal hoor je dan wel: ‘Ja, ik had dat ook met de tweede hoor’. Niks aan het handje. Zolang de vk zegt dat mijn buik normaal groeit (normale hoeveelheid vruchtwater ook), maak ik me niet druk. Is het veel te heet voor!

Gewijzigd door - Rainbow op 03 Jul 2010 16:46:21

@ Rainbow: Ik heb 8 juli de 20weken echo!!
Spannend hè!

Jaa ben erg benieuwd naar jou buik!! Stuur me maar snel een foto dan hahahahaha!!

Ik loop nu al een week met steken in mijn bekken (of wat je het ook mag noemen) Ik kan dan geen stap meer zetten en roep heel hard AAHH. Schaam me rot! Het gebeurd nl te pas en te onpas. Mijn zusje zei: ik had dit smorgens en snachts is de kleine geboren dus verwacht een tel… Maar helaas dit duurt bij mij al een week. As vrijdag moet ik weer naar de huisarts zal eens vragen of het ook iets (ontsluiting) doet!? Dan heb ik het tenminste niet voor niks

Verder echt de laatste loodjes: niet slapen - veel kramp in kuiten (ondanks banaan eten) - moe - niet kunnen bukken ivm harde buiken … Maar niet klagen, het kan hier nl nog wel 4 weken duren …

Gewijzigd door - mini-boy op 05 Jul 2010 14:46:36

Wat lief!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Soooo, mooi bescheiden buikje Sann! Zo was ik denk ik nu met eh…22 weken ofzo? Superleuke foto! Je zag er goed uit!

@Melanie, ik zal binnenkort een foto maken!

@Mini Boy, oef die kuitkramp is erg he? Ik begin er nu ook last van te krijgen. Schiet het er opeens in, lig ik inwendig ‘oeh- ah!’ Niet fijn. Bij jou duurt het echt niet lang meer denk ik! Was het bij mij maar alvast zo ver! Maar ik moet nog 12 weken…als ons jongetje tenminste rond de uitgerekende datum komt. Duurt nog wel even, maar laat maar lekker zitten! Ik kijk elke dag met spanning hier hoe het met de aanstaande mama’s gaat!

Tja nog 10 dagen … de meldplicht is dus officieel…

Maarre zou mamadelon al liggen te puffen??

Hier nog alles in diepe rust … euh rust dat weet de kleine trouwens niet wat dat is…