Meldingsplicht els hihihih

hoi els .hoe is die nu ,nog een beetje uit te houden met die hitte .en de kleine uk nog een beetje rustig .

groetjes marielle mama van
10-10-01

els waar ben je nou ,je bent al twee dagen niet geweest .gaat alles oke daar

10-10-01

ik heb haar gisteren nog gesproken, toen ging alles nog naar wens zover mogelijk

groetjes Kim, mama van

en

Els rust vast nog uit met die hitte en geniet nog effe van de stilte voor de storm whahahaha

Als ze slim is doet ze dat nog lekker effe!

Groetjes Nathalie & Co

ja ze heeft ook gelijk .hiihihiihh ,gelukkig kim dat je els heb gesproken . dat alles nog naar wens gaat

10-10-01

ik heb haar trouwens vandaag nog niet online gezien… maar zoveel ben ik er ook niet geweest… 31 juli is de datum waar ze naar toe leeft.

groetjes Kim, mama van

en

spannend spannend spannend

Els geniet nog effe van je rust en ik wens je alvast een snelle en goede bavalling toe en dat je je ukkie maar gauw lekker kan besnuffelen en knuffelen

Ohhh das al bijna he, spannend hoor!

Groetjes Nathalie & Co

els mocht ,het toch nog eerder komen .veel succes met de bevalling .toi toi succes met de laatsteloten

10-10-01

Hoiiiii!!!

Ja baby zit er gewoon nog hoor en voor zover ik weet komt ie pas de 31e of de 1e hoor!!! Ons inet ligt eraf, lang leve t illegaal meesurfen met t netwerk van de buren dus hahahahahahah!!!

Liefs, Els

quote:
illegaal meesurfen met t netwerk van de buren

Ohhh Els toch!!!

Sterkte de komende dagen en bij de bevalling.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Meesurfen met het netwerk van de buren?

Tjonge Els, die kleine mop krijgt straks een hooligan als mama! Weten de buren ervan of is het echt heel erg illegaal?

Groetekes, Sje

Whahahaha nee hoor, zit gewoon op iemand zn netwerk… een netwerk beveiligen is een fluitje van een cent dus had ie dat maar ff moeten doen hihihihihihi Ben er heel blij mee, en t kost hem of haar niks hoor!!

Wij gaan lekker ff toeren en nog wat laatste spulletjes halen! De kinderen zijn bij opa en oma dus tis ff onbezorgd genieten nu

Liefs, Els

Dan mag je blij zijn dat je mijn buurvrouw niet bent, want wij zijn heel dik beveiligd hier (dat krijg je als je man een IT-bedrijf heeft! Hihi!). Dus dan had je je internet bij andere buren moeten halen. Hihi!

Sterkte met de laatste loodjes!

Groetekes, Sje

Geniet nog even Els voor je het weet heb je weer een klein prulleke in je armen
Mocht het eerder komen succes met bevallen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

sterkte els .en succes met bevallen .begint het al wat te rommelen ???

10-10-01