Jaaa zoals beloofd de eerste hahah
Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je nieuwe jaar je niks anders dan geluk brengt!
Jaaa zoals beloofd de eerste hahah
Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je nieuwe jaar je niks anders dan geluk brengt!
Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er van ondanks alles (je andere topic) en geniet lekker extra van je man en kids vandaag!!!
Ondanks alle tegenslagen van de afgelopen tijd toch van Harte met je verjaardag meid.
Groetjes,
Michèle
Hahahaha Dank jullie wel…
Ben net wakker… Chris heeft me lekker uit laten slapen…
Goed begin van de dag zo toch??
Liefs, Melanie
Ha ha ha toen jij je oogjes open deed liep ik de appie in Morgan wilde nog taart meenemen naar huis, maar geloof niet dat ze door heeft dat je jarig bent. Ze vond hem gewoon mooi (roze prinsessen taart) en dat terwijl ze geeneens taart lust
Groetjes,
Michèle
@Michèle: Morgan mag die taart met Noah`s verjaardag wel komen brengen hoor… 25maart hahahahhaa
Liefs, Melanie
Zou Noah het op prijs stellen als ie een roze prinsessentaart krijgt???
Ben je al lekker verwend vandaag?
Zodra Noah weet dat het taart is, maakt het hem niet uit of het een prinsessentaart is of een thomas de trein taart… hahahhaha
Of ik verwend ben? Ja heb wat centjes gekregen wat wel goed uit komt, en heb mezelf even verwend met nieuw make-up hahahahahaha
Liefs, Melanie
@ Melanie, ik zal het voorstellen hier… maar denk dat ze die prinsessentaart niet wenst te delen… maar 25 maar dat gaat hard alweer.
Groetjes,
Michèle
Hee dames, ik heb een hele leuke dag gehad… niet veel visite… mn opa en oma… mn ouders en schoonvader, zwager, oom en tante en de buurtjes…
Heeeeeeeeerlijk rustig…
We zijn niet uit eten geweest, omdat we visite hadden, maar mn schonvader heeft getrakteerd op patat en shoarma hahahaha
En… we lagen lekker om kwart voor 12 al in bed
Liefs, Melanie