Ik heb nu even de tijd om achter de pc te gaan zitten… we zijn vandaag erg druk geweest met de kaarten… (we maken ze zelf), en ik had ze in een verkeerd programma gemaakt waardoor we ze niet konden uitprinten, dus ze moesten opnieuw gemaakt worden.
Maar het is gelukt.
Ze gaan zometeen op de bus…
Maar hier gaat alles goed… de BV loopt super… Joël is tot nu toe weinig afgevallen, en vandaag zelfs niets afgevallen dus vanaf morgen moet ie weer aankomen.
Hij heeft helaas net als Noah een hypospadie, alleen iets erger dan Noah had.
Hij heeft de plasbuis onder aan zn eikeltje zitten.
Maar goed, nu weten we hoe we er mee om moeten gaan, en we laten hem deze keer eerder opereren dan Noah. Puur omdat Noah alles heel bewust heeft mee gemaakt.
Ook heeft Joël moeite met plassen en poepen, hij plast niet veel omdat hij al zn vocht gebruikt om op temperatuur te blijven etc. maar dat zal wel goed gaan.
Het poepen hoeft ook niet elke dag, omdat hij BV krijgt, maar hij krijgt er natuurlijk wel krampjes van. Maar gelukkig niet zo erg dat ie constant loopt te huilen.
Hij is erg makkelijk… na de voeding kijkt ie nog even in het rond, en slaapt dan tot de volgende voeding.
Zn laatste voeding krijgt ie om 12uur snachts, en komt dan pas weer om een uur of 5/6.
Dus we komen wel aan onze rust haha.
Vanacht kwam hij alleen om half 3… en daarna om 7uur pas weer…![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Ik heb er meer moeite mee als Noah snachts wakker zou worden dan Joël.
Maar Noah word er gelukkig niet wakker van.
Uhm… Wat kan ik nog meer vertellen…
Ohh jaa… Heb vanochtend heerlijk gedouched met de kleine jongen… en wat was dat heeeeeeeeeeeerlijk… hij viel bijna in slaap… super is dat!
Echt goeie foto`s heb ik nog niet op de pc staan, die komen nog wel.
Ik heb trouwens nog wel last van mn hechtingen, heb er 4 inwendig…De kraamhulp kon ze niet zien zitten, maar het was allemaal schoon en zag er netjes uit.
Mn buik is ook bijna weg… er zit natuurlijk nog wel wat, maar veel is het niet…
hahahaha… ook het vloeien gaat goed… ik heb net na de bevalling een spuit gehad waardoor alles sneller krimpt, en waardoor je minder vloeit. Dat gaat allemaal goed dus.
Noah vindt het super om een broertje te hebben, en loopt Joël constant te kussen haha, alleen is hij wel erg tegendraads naar mij toe, en vraagt veel negatieve aandacht.
maargoed… dat zal wel loslopen…![]()
Ik zal snel weer een berichtje plaatsen, als alles wat rustiger is.
Liefs, Melanie