Melanie bevallen is

Hoeraaaa!!! Het lange wachten eindelijk beloond! Wat een leuknieuws! van harte gefeliciteerd met de kleine Joel, een hele leuke naam! Lekker genieten van elkaar!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

GEFELICITEERD!!!

wat fijn dat je als nog thuis bent bevallen
Geniet lekker van je mannen (K)

Liefs Shirley

Dag schatten, dan hier een berichtje waar jullie op zitten te wachten
Het verhaal eerst okè?!

Ik zat natuurlijk nog flink te balen dat ik toch naar t ziekenhuis moest, maar de
vk had.me stiekem in t oor gefluisterd, als het nu komt, bel ons maar!!
Chris ging opnieuw naar de dokter om half 4, en ging daarna even pizza halen, en tanken.
Hij was rond 5uur thuis…ik ging naar de wc, en kreeg een vreselijke wee…en barste in tranen uit, omdat ik het niet meer trok…ze volgden elkaar op, en begonnen om half 6 echt pijn te doen, zoals ik op twitter al beschreef haha, ik kon de weeën ook gewoon niet onder controle krijgen. Dus chris had de vk gebeld, en gezegt dat hun echt de bevalling moesten doen, en nu moesten komen.
Dan duurt wachten pas echt lang.

We zijn direct naar buiten gegaan, en in een uur tijd… om half 7 had ik 10cm ontsluiting, en wat deden die.perseweeën zeer…pffff ik had.er rugweeën bij, en beenweeën. Maar goed, om 10voor 7 vanavond is dan eindelijk op de uitgerekende dag onze prachtige zoon en broertje Joël geboren. Hij weegt 2880 gram. De lengte weten we nog niet. Dat meten ze morgen.

Ik heb een spuit in t been gekregen om de baarmoeder sneller te laten slinken, en het vloeien te verminderen.
Ik heb 4inwendige.hechtingen. die best pijnlijk aanvoelen nu. En hard hoesten lukt.nog.niet, en vooral lopen niet omdat ik geen zuurstof heb als ik sta. Ik kom lucht te kort zeg maar haha…

Maar goed, noah vondt het helemaal geweldig, en ligt nu te slapen naast mij in bed.
Hij slaapt ook pas een uurtje.
Morgen hopenlijk weer.een wat rustige dag, maar oooohh wat ben ik blij dat t erop zit zeg!! Niet.normaal… hahaha. Dit was mn verhaal voor vandaag…

Tot snel…

Liefs, Melanie

Fijn dat joel toch thuis geboren is en dat nog wel op de uitgerekende datum. Wat een supersnelle bevalling zeg. Geniet er lekker van.

groetjes Ramona

welkom kleine joel.van harte gefeliciteerd met jullie zoon heel veel geluk met ze viertjes
en melanie heb je snel gedaan bevallen .toppie hoor

groetjes marielle mama van tanja

Dat gebeurd idd bijna nooit, op de uitgerekende datum!!! GEFELICTEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON JOËL!!! Geniet er van en rust goed uit, je hebt het nodig zo te lezen! Wat een snelle bevalling!!! Heel veel geluk met z’n viertjes!!

Jeetje wat goed, Gefeliciteerd natuurlijk, op de uitgerekende datum nog wel (J is ook geboren op de uitgerekende datum) Leuk ook voor Noah, was ie er bij? Of heb je iemand laten oppassen? Ben zo benieuwd wat Noah van zijn nieuwe broertje vind! hahahah hij voelt zichzelf vast een hele stoere bink! Nou super leuke kraamtijd toegewenst natuurlijk voor jou, je man en je 2 mooie jongens!

Fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat. Wat super van de verloskundige dat ze toch had aangegeven dat jullie haar mochten bellen. Wel heel fijn dat de bevalling ook zo snel is gegaan. Wel veel pijn gehad als ik je verhaal zo lees, maar gelukkig was het maar even.

Nogmaals veel geluk met elkaar!

Groetjes,
Sandra

Ik lees het nu pas! Meid super gedaan en super gefeliciteerd met de kleine boy.

before you judge me, try hard to love me

he meis wat een verhaal zeg.
ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon, wat een mooie naam zeg Joël!
rust lekker uit, kom lekker bij.
geniet ervan!!

liefs,
Rinske

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Joël. Moest je even feliciteren duik nu me bedje weer in.

Geniet van je kraamtijd meis.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hoi melanie, jeetje wat een verhaal, maar wat super fijn dat je toch thuis bent bevallen. Lees dat je veel pijn hebt gehad, en nog hebt. Je hebt het gehad meid, en dat toch op de uitgerekende datum (hier 2 kindjes op de uitgerekende datum).
Nu lekker gaan genieten van je kindjes en wat een super mooie naam, past mooi bij noah.

Gr Patries

Gefeliciteerd met jullie wondertje.
Mooie naam!!

Greetzz Cora

Inderdaad wat een verhaal
Gelukkig maar dat je niet al te lang pijn hebt gehad en dat het allemaal zo snel is gegaan en dan ook nog thuis. Hartstikke fijn voor je
Heel veel geluk en een ontzettend mooie, fijne kraamtijd!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!! Geniet ervan met z’n allen!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje

Hoera, eindelijk is de kleine man er! En wat snel gegaan uiteindelijk nog! Gefeliciteerd en lekker genieten met z’n viertjes!

Groetekes, Sje

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Idd een hele mooie naam. Lekker tot rust komen en genieten met z’n vieren!

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

Tot slot (na hyves en Twitter) hier ook nog van harte gefeliciteerd met Joël! Ook ik vind het een supermooie naam die heel mooi past bij Noah…

Geniet met z’n viertjes van de kraamtijd…

Groetjes van Sascha en Senne

Lieve schat!
Ik had je op hyves al gefeliciteerd maar ook via deze weg
van harte met de geboorte van Joël! prachtige naam!
geniet er lekker van met zijn allen! Kusjes!!