Meisje verdrinkt in kinderbadje

Net gelezen op FOK;

Een tweejarige meisje is verdronken in haar kinderbadje. Het drama vond plaats op een balkon in Amsterdam-Zuidoost waar de peuter in haar badje waarschijnlijk onder water raakte. Gealarmeerde hulpdiensten reanimeerden het meisje, waarna zij in kritieke toestand naar het ziekenhuis werd gebracht. Daar overleed zij later alsnog.

Ook woensdag overleed een jongentje in een badje op het balkon. Dit driejarige jochie zat samen met een ander kind te spelen in het badje. Zijn moeder was enkele minuten binnen. Toen zij weer buitenkwam leefde haar kindje niet meer. Waaraan het jongentje is overleden is nog niet duidelijk.

Zo zie je maar weer, nooit je kind zonder toezicht in bad laten zitten!!

De rillingen staan op mijn hele lijf als ik dit lees.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

woensdag al een 3 jarige in zoetermeer

moeder 21 ging ff wat binnen halen

ook al moest ik plassen,een koekje of wat dan ook haalde ze altijd uit het badje

Brrrrrrrrr…kippevel en rillingen…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Verschrikkelijk zeg…krijg ook de rillingen…misschien moeten ze hier wat meer voor waarschuwen op TV enzo, van die postbus 51 spotjes zodra de zomer begint, net als bv vuurwerk, aangezien het toch zo vaak gebeurd, blijkbaar realiseren mensen zich toch niet dat het zo snel kan gaan ofzo! Of ze zijn gewoon onverantwoordelijk…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ja, lijkt me best een goed plan (postbus 51).
Inderdaad wordt het (blijkbaar) te vaak nog onderschat…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

ja dat is denk wel oplossing om sommige mensen wakker te schudden hoop ik

Verschrikkelijk
Het zal je maar gebeuren pfff

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Wat erg!

Ik zit ook wel eens in de tuin te lezen terwijl Mats in het badje zit en schrik soms op omdat het al een tijdje stil is, maar gelukkig is er niets aan de hand. Dan zit ik er nog vlakbij!

Ik moet er niet aan denken dat ik het ooit nodig heb, maar ik ben blij dat ik iets van reanimatie weet.