Meidenschoenen in de zomer!

Hoi meiden,

even een vraagje hoor. Moppie’s voetjes zijn heel erg gegroeid, van 20 naar 22 cm. Dus ik moest supersnel op zoek naar schoenen. Ik heb een roze sportschoentje van elephantje gekocht, een sandaaltje in een hele lichte roestbruine kleur en ahum een paar zilveren gympjes van het belachelijk dure merk Romagnoli. Die waren afgeprijst hoor maar nog steeds 60 euries…
Nu heb ik een vraag. Om een beetje leuk te kunnen combineren deze zomer, wat is nou handig om te hebben? Qua type schoen maar ook qua kleuren? Die sandaaltjes en Romagnoli’s kunnen nog terug hoor

En ik zag toch zo’n leuk paar Converse gympjes in wit met zilver. Ik heb ze laten staan maareh. wel weg laten zetten tot morgen, hihi!

Ik wilde eerst de converse en de sandalen maar toen zei de verkoopster dat het in deze leeftijd, en omdat ze nog maar een paar maandjes loopt. belangrijk is schoenen te hebben die goed steun bieden. Af en toe op een sandaal of converse is prima maar niet alle dagen.

Wat vinden jullie en wat hebben jullie in de kast?

groet,
Wendy

Mijn oudste heb ik in de zomer op crocs laten lopen, maar ook op stevige stappers… (gewone schoen) Lange stukken wandelde ze toen ze net kon lopen toch nog niet dus… vond ik het wel belangrijk dat ik goede stevige schoenen had staan… maar voor in de zomer is dat soms zo warm dat ik haar op crocs dus heb laten lopen… en nu eigenlijk nog…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wij lopen echt bijna niet buiten, maar als Sylvie buiten loopt, heeft ze gewoon open schoentjes aan die wel heel stevig zijn.

Maar ook Sylvie haar schoentjes worden te klein, dus ik ga volgende week vrijdag met mn zus de stad in
En ik vraag gewoon in de winkel zelf om hulp als ik er niet uit kom

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 11 Jun 2011 22:31:58

Sandalen en All stars? Hier hebben we allebei
Thuis loopt ze eigenlijk alleen op blote voeten! Wij hebben een ‘schone’ tuin, en aangezien ik zelf ook het liefst op blote voeten loopt, doet zij dat ook!
Voor als we weg gaan heeft ze eigenlijk altijd haar Elefant sandalen aan, en bij slecht/koud weer haar All Stars!

En om te combineren koop ik geen extra schoenen, vind het spul al zo duur, voor de korte tijd dat ze het aanpassen!

Manderijn

hoi
ik heb vorig jaar die converse wit/zilver gehad, zijn erg leuk! kunnen goed onder een rokje/jurkje maar ook onder een broek. heel fijn om te combineren dus.

dit jaar heb ik; 1 paar converse, 1 paar sandalen/slippers van Ipanama (heel fijn zijn die, erg flexibel), 1 paar bikkembergs (wit met glitters dichte gymp)
en ik hoop heel erg dat ze daar tot de herfst mee doet! vorige jaar had ik het zelfde als jij all0een halverwege het seizoen. in april alle schoenen gekocht en in juli kon ik weer opnieuw beginnen!
succes

gidget

Lilypie Maternity tickers

Ik heb voor H. twee paar Froxy’s gekocht. Een wat oper paar en een dicht paar.
Het is inderdaad als ze nog niet zo goed kunnen lopen niet goed voor de voeten om schoentjes te kopen waar niet genoeg steun in zit. De hiel moet gesloten zijn en vanaf de wreef tot aan de tenen moet ook goede steun zitten.

Converse ziet er leuk uit en is goed voor een dagje maar voor dagelijs gebruik erg slecht voor de voeten.
Dit soort sandalen ook:

Ze hebben hier totaal geen steun van.

H. heeft nu deze:
(Het roze is lang niet zo fel trouwens!)

En deze:

We hebben dan wel sandalen met een dichte hiel!

Nou ja, lang leve de blote voeten!

Manderijn

Oh wat is het lastig! Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de schoenen niet terug gebracht maar ook de converse (nog) niet gehaald
Weet je wat nou zo raar is, we hebben op advies van de verkoopster schoenen maat 22 gekocht. Ze zijn echt nog wel te groot vind ik eigenlijk. Maar als je het zooltje eruit haalt en onder haar voetje houdt dan heb je een kleine 2 vingers ruimte voor. Dat valt nog wel mee toch? Anders zaten de schoenen nu precies goed en dan groeit ze er binnen no time uit. En de andere schoentjes, die elephantjes heb ik vandaag geruild voor maat 21. Ik had nl maat 20 mee gekregen en toen ik in haar sandaaltjes van elephanten keek zag ik dat dat ook maat 20 is en die passen nog maar net. Blijkbaar doen ze bij Van Haren de vinger achter de hiel als het voetje in het schoentje is en moppie krult dan dus denk ik haar tenen op… Bij de andere schoenenwinkel (speciaal voor kinderen) voelen ze aan de voorkant en als dat echt niet gaat door harde neus dan bekijken ze het zooltje en als dat niet werkt dan pas vinger achter de hiel.
Maar ja, nu loopt moppie dus wel op te grote schoenen… Ik zal haar nu in ieder geval op maat 21 laten lopen en die gave Romagnoli’s maar even laten liggen he?

@mamaH, wat een schatje!!! Misschien kun je de foto’s verkleinen? Want ze trekken dit hele topic uit zijn verband
groetjes,
wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 11 Jun 2011 20:44:20

Ja 1 maatje te groot moet kunnen, maar 2 maten? Struikelt ze daar dan niet over? Dat is ook wel wat he?

Manderijn