Meiden sorry

maar ben de afgelopen weken niet echt geweest hier…

heb wel beetje gelezen maar ook niet alles,laat staan antwoorden…

me hooft staat er momenteel niet na,na de vakantie heb ik me draai niet echt kunnen vinden.alles is me te veel ik wil veel en dat gaat niet

dus ik ga ff alles rustig aan doen en dan hoop ik dat ik me rust weer he…

savonds denk ik wel eens ga gezellig ff lezen antwoorden maar heb de puf gewoon niet…

hoop dat dit snel over is want het is niks om je steeds rot te voelen en je wilt wat maar gaat gewoon niet.

meiden het ga jullie goed en tot horens

Lilypie Baby Days

Doe maar lekker rustig aan dan, lees soms lekker effe mee en we horen wel weer van je als je er ook aan toe bent. first things first !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Beetje een terugslag zo na de vakantie?
Vervelend joh!
Nou, doe maar rustig aan en lees gewoon mee wanneer je wil.
Weet je wat ik trouwens zo dom vind van mezelf? Dat ik op 22 augustus gewoon Kevin’s* dag ben vergeten. Ik neem aan dat je het nog steeds een moeilijke dag vind en dan denk ik er niet eens aan!!
Misschien komt het ook wel omdat het hier nergens op de site staat enzo.

In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je gauw weer wat prettiger in je vel zit!

Groetjes, mamma van Stephan

bianca heel veel sterkte meis .en doe het lekker rustig aan .we spreken je weer

veel liefs en knuffels marielle mama van tanja

Heel veel sterkte Bianca!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

rustig aan doen hoor, “leuke” dingen gaan doen, tijd nemen. en lekker buiten in de zo’n zijn, dat is ook altijd een opknapper.

ik hoop dat het je snel weer beter gaat
groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Sterkte Bianca,

Ik ken het gevoel, heb daar zelf regelmatig last van. Welicht leven mensen zoals wij (en vele anderen) te intensief; alles komt te makkelijk bij ons binnen en dat loopt wel eens over… Tijd doet een hoop, maar daar heb je nu natuurlijk geen bal aan… Succes en tot snel.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)