Mega mega boos in de ochtend!

Pippy is soms zo raar… ze is al een paar keer zo ontzettend boos in de morgen… dan gaat ze liggen jengelen en dan kom ik met de papfles… nou echt waar de kamer is te klein… ik mag haar niet aanraken, ik mag geen flessie aanbieden… alles meppuh nee roepen… als ik haar luier wil verschonen probeert ze dit met man en macht te voorkomen… uiteindelijk bedaard ze wel…en dan ist weer mijn mijn naar de fles, en drinkt ze hem leeg…maar vraag me af, waarom ze nu zo boos is ?
want ze is echt mega pisst off… komt bijna stoom uit haar oren ! zo’n klein draakje ist net !
en daarna leg ik haar in bed en ik zeg dat alle kindjes nog slapen, en dan gaat ze gewoon weer lief liggen, dus snap er echt helemaal niks van !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Maak je haar dan wakker? en wordt ze dan zo boos?
of kom je binnen en wordt ze dan zelf wakker maar oogt ze dan in het begin heel moe en gaat ze dan jengelen en kwaad worden?
dan is het herkenbaar.
niet in de ochtend maar wel in de middag bij Rico.
het lijkt dan alsof hij nog helemaal niet echt wakker is in het begin… en na een minuut ofzo beseft van: hee ik ben wakker, ik ben moehoee!! en dan komt het.
idd pamper verschonen, wat is dat?! dat wil ik niet!!! broek moet aanblijve!! dekens terug!
tja ik zeg dus op die momenten helemaal niets meer. ik zeg: goede middag lieverd. geef hem een kus en zeg verder GEEN WOORD! ik laat hem dus extreem rustig wakker worden. ga op zn bed zitten en wacht gewoon. dat kan goed 5 minuten duren maar goed hij heeft daar blijkbaar behoefte aan dat er dan even rust is en niet gelijk dit doen en dat doen.
uiteindelijk ga ik toch voorzichtig te werk, ik bedoel hij moet idd toch een schone broek aan.
soms jengelt hij dan nog wel even maar dna wel veel korter.
of ik verschoon de pamper iets later.

neeeeee ofcourse maak ik haar nie wakker , das regel nummer 1 hier in huis, don’t wake a sleeping baby hahahaha! heb ik nooit gedaan… ze is dan al echt wakker, ze heb meestal al haar slaapzak uitgedaan en zit dan al minstens een kwartier of half uur te rommelen,… nee haar wakker maken , ze heb hetzelfde humeur als haar moeder als ze uit bed getrokken word…dus ik kijk wel uit hahaha!

daarom snap ik het ook niet , tis nie dat ze nie uit bed wil ofzo… maar ze is gewoon pisst of… misschien toch een ochtend humeur maar dan na een half uur hahaha ik weet het niet …maar ze is dan echt boos en kwaad!

Morgan heeft dit eigenlijk alleen als ze niet goed uitgeslapen is, en das meestal als ik haar wakker heb moeten maken. Nu gelukkig wat minder, maar soms gebeurd het nog wel eens. Maar ja kan moeilijk de baas bellen, sorry maar me kind slaapt nog.

Groetjes,

Michèle

@Michele hahaha, het valt te proberen

maar idd rico heeft het ook als hij niet goed uitgeslapen is, dan is ie dus nog niet echt wakker dat is wat ik ook bedoelde in mijn bericht sugar.
ja ochtendhumeur kan… maar bestaat er dan ook zoiets als een middag humeur?

Klinkt mij ook best bekend in de oren hoor. Niet altijd maar Joaquin heeft s middags na zijn middag dutje wel eens eenochtendeeehhmmiddaghumeur waar je u tegen zegt! Dan valt er ook een kwartier geen land met hem te bezeilen. Maars ochtends herken ik het dan weer niet… is dit bij Pippy echt iedere ochtend of alleen af en toe? Wellicht heeft ze een vervelende droom gehad en reageerd ze dat op jou af… laat ze zich verder wel door je troosten?

`s Middags met Joaquin weet ik niet zo goed wat ik ermee moet, ik negeer het gedrag dan en doe gewoon mijn ding, meestal als we dan weer een tijdje beneden zitten word het geleidelijk minder en is hij daarna weer zo vrolijk als altijd. Maar ik weet niet (stel dat het wel echt enge dromen zijn die het veroorzaken) of het dan goed is om dat te negeren. Ik lees ook even met je mee… in ieder geval sterkte !

Lilypie Second Birthday tickers

het is de afgelopen maand zeg maar vaker, dan niet ! het is gillen… kan haar bijna nie vasthouden want ze overstrekt, vandaag ook dat het echt boosheid is… haar luier kan ik niet verschonen omdat ze inderdaad aan haar broek vasthoudt, of ze ligt zo hard met haar voeten te stampen dat ze zichzelf pijn doet… de ene keer, pakt ze ineens haar duim en dan ist over, of ze pakt ineens die fles,maar dat gekrijs het klikt ook zooow hard zo vroeg in de morgen, halleluja…

nou bemerkte ik dat ze vandaag heel de dag wat van slag is hoor, ze is al 3 keer ongelofelijk gevallen, ze heb vanmorgen in bad zitten poepen…net ging ze weer languit in de tuin op haar gezicht… dus vanmorgen ist kind echt met het verkeerde been uit bed getilt, we hebben toch nie echt iets uitzonderlijks gedaan … heel raar, hopen dat het morgne dan maar weer de regel op de uitzondering is, en ze niet boos is, ze gaat anyways vroeg naar bed vanavond, want mama is gesloopt hahahaa

ochjee ja ik snap het helemaal. pff meid toch. hup dr bed in mama rust!!
nogmaals ik zou dan die pamper even achterwege laten tot ze gewoon goed wakker is en vrolijk is
probeer idd af te leiden met wat speelgoed wat ze errug boeiend vind
dat wil bij Rico wel is helpen. ook niet altijd maar we doen ons best. een boekje wat hij nog niet kent met felle kleuren is is helemaal in op het moment dus nemen wij een boekje mee.

nou vanmorgenw was ze wat milder gelukkig geef haar inderdaad altijd een boekkie maar vanmorgen werd ze pas om 8 uur wakker heb haar toch ff teruggestopt nu ligt ze gewoon rustig te kwebbelen…
want als ik haar om 8 uur al mee naar beneden naam ben ik om 11 uur al doorgedraaid en zij ook hahahhaa

jammer dat hetvandaag weer zon butweer word want da wordt nie buitenspelennie vandaag regent pijpestele hierow