Mega egotrip

Kom ik thuis vanavond heeft morgan weer iets nieuws. Namelijk “nee blijf af is alleen van mij” en ze roept ook alleen maar ikke ikke ikke. Zo moet ik helpen der barbie aan te kleden en zo rukt ze hem uit mijn hand gillend nee mamma is van mij… Echt onze pp heeft een mega egotrip.

Groetjes,

Michèle

Hahaha! Ik ken em! Nora kwam er een week of 3 geleden mee. Ze leert natuurlijk op de creche lekker van zich afbijten. Moet zeggen dat het (na af en toe haar even op te wijzen dat ze wel wat vriendelijker mag doen…) nu al een stuk minder is. Het ikke ikke ikke horen we bijna niet meer.

Wel is GEEF LOS nog steeds erg in trek. Misschien ook omdat ik er eigenlijk steeds om moet lachen als ik het hoor…

Echt een leeftijd ding denk ik en natuurlijk het afbakenen van haar speelgoed en spelletjes. Op de creche wordt dat soms behoorlijk belaagd en thuis lekker verwerkt!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

hahahhaha Morgan toch!
wat dacht jij? what the… is dit ineens

Haha! Afbakenen van territorium gebeurt hier ook vaak En meneer kijkt graag naar zichzelf in het raam als we aan tafel zitten te eten; dan gaat 'ie heel overdreven kauwen en kijken hoe dat lijkt. Dus ook wat dat betreft is het ‘ikke’. Ons kleine narcistje

Groetjes,
M

Haha, heel herkenbaar!
Seth zegt ook vaak tegen ons: niet doen! Nee, MIJ! Ik of mij, Seth.
Ach ja, het hoort erbij.

Liefs, Anne

Zeer herkenbaar! Enne Eef kan er ook wat van zoals je weet. Mevrouw wil altijd thee drinken voor het slapen gaan. Dus ik ga bij de verwarming zitten (zij schoof haar stoel naar achteren voor mij - hoe attent) en zei: ‘Mama gaat hier zitten, want ze heeft een koude rug’. Gilt ze: ‘Nee! Hier titten!’ En ze commandeerde dat ik op de stoel MOEST. Ze kreeg meteen weer een drifthoofdje. Nou, niet dus. Ik zei: ‘Eef, mama heeft geen zin meer in thee. Drink maar in je eentje een kopje’. Toen werd ze weer lief. Ik dacht: ‘Doe effe normaal zeg!’ en maakte dat meteen zeeeeer duidelijk. Kom op zeg, IK bepaal wat ik doe, niet mevrouw! Egotrippers!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier is het al weken mijn ,mijn mijn grrrrrr

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hahahahaha , bodoet dit ook al een tijdje hoor. Ik weet niet eens meer vanaf wanneer, maar hij zijn dan: Neee Bo!!! En nu hij wat meer kan praten is Neee mama/papa!!! Niet doen!! Bo!! hahahahaha, moet zeggen , hij heeft het met eten, speelgoed, waar we zitten (als dat in een spel is, want normaal bepaalt hij dus niet waar wij zitten) als we boven zijn en hij in ons bed klimt, zegt hij heel leuk, mama, zitten, en klopt dan op een plek naast hem, maar als ik dan daar ga zitten, en de deken over me heen doe (ga dan slapen zogenaamd) en wil dat dan bij hem doen, dan is het ook Neee, mama, niet doen!!! hahahahahaha Wat een boefjes en drama queens toch ook he!!

@Mriek, een echte narcist in een dop die Erik!! of misschien een gewone ijdeltuit

liefs woezel

Ja van mij hadden we inderdaad al even, en mijn stoel en mijn konijn en mijn pappa/ mamma, maar de volzin “blijf is alleen van mij” was nieuw tot gisteravond. We zijn dus ook volop samen aan het introduceren.

Groetjes,

Michèle

@Woezel, een gewone ijdeltuit kan natuurlijk ook nog

Groetjes,
M

Oh hier ook 1, maar alleen als het over de telefoon gaat want, papa heeft een Iphone, en dat vindt Noah ook super interessant… dan speelt hij een spelletje erop, en als ik vraag mag mama even de telefoon, “NEE NOAH!!!”… Kattekop is het soms joh!

Liefs, Melanie

Over telefoon gesproken, giste had morgan haar speelgoed mobiel bij zich en toen de leidster deze in haar tas wilde stoppen riep morgan nee niet doen ik ga mamma bellen hoor…

Groetjes,

Michèle

hahaha ik ga mama bellen hoor!
jee wat praat ze al goed zeg!! dat ze dat zo al kan verwoorden echt petje af.
rico nog steeds niet zo goed als veel kindjes hier.
ook zingen enzo doet ie nog niet echt
ja beetje: poesie mauw…blablablablabla…jouwwww…bblablablana rijse brij!!!..blabla mulle wij.
ja…dat was het wel

Haha Michèle, wat grappig dat Morgan jou wilde bellen

Wij aten vanavond een pizzaatje en Erik (die een mini-pizza had gehad) schooide bij papa om zijn laatste stukje. Dus hij kreeg een hapje van papa en papa deed net of hij de rest ging opeten. Erik riep verschrikt: “Nee, niet alles opeten, papa!” Haha! En zo kreeg hij ook papa’s laatste hapje

Groetjes,
M

@ Inge Morgan zingt poesje mauw helemaal compleet en hondje blaf er achteraan. En ze praat inderdaad erg goed. Maar ja er zitten best wel wat oudere kindjes in haar groep en dan pikt ze het zo mee he.

@ Mriek ha ha ha morgan kan ook zo lekker schooieren

Groetjes,

Michèle