Hallo Meiden,
Jack is nu een aantal keer ( 3) naar de PSZ gegaan en het ging best redelijk. Hoewel de juf zei dat hij nog erg moest wennen, en het soms nog met pieken en dalen gaat. Hij moet iedereen en alles nog leren kennen, en de gang van zaken daar ook natuurlijk. Het afscheid is nog moeilijk soms, en tussendoor heeft hij soms ook nog verdriet. Maar, hij kan ook heel leuk spelen, en heeft zijn eerste knutselwerkje al gemaakt dus mama is natuurlijk erg trots.
Omdat de PSZ op mijn vrije dagen valt, heeft Jack mij heel weinig gezien de afgelopen 2 weken. Vooral omdat ik ook om het weekend werk. ( dit zal in mijn komende rooster gelukkig anders gepland worden)
Daarnaast is hij de afgelopen week in de lappenmand geweest. Enorm hoesten, verhoging, snotteren, zelfs overgegeven. Hij is nu herstellende.
Ik merk dat hij enorm aanhankelijk is naar mij toe. Ik kan met goed fatsoen iet even naar boven of hij barst in huilen uit…En hij is gewoon veel huileriger en kan haast niks hebben. Echt om een poep en een scheet is het tranen met tuiten.
Komt dit nu door de PSZ??? De juf zei wel dat ze wat aanhankelijker kunnen worden thuis maar ik vind dit wel UBERaanhankelijk en dat hij zo snel van slag is!!!
Wat moet ik doen? Ik kan hem moeilijk van de PSZ afhalen; hij begint net en het moet wel een goede kans krijgen vind ik.
Hebben jullie ervaring/tips?
Of komt het door het ziekzijn mss?