Meeting in Enschede

Wie wil er komen, wie heeft er ideeën wat we kunnen gaan doen, en wanneer kunnen jullie?

Ik heb er zin in, dag en tijdstip maakt voor mij niks uit. Kids Valley is een indoorspeeltuin in Enschede Drienerlo, bij het stadion, misschien een idee?
Mijn vader werkt op een speeltuin/kinderboerderij waar ook evt wel wat te regelen valt, dus ook een optie?

Roept u maar!

Groetjes Anouk

enschede drienerlooo… haha dan kan ik met de fiets

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik ook!:smiley: Maar ik ga met de bus, kan niet met twee kindjes op de fiets

Groetjes Anouk

Ik wil wel graag komen!
Dag maakt mij niet zoveel uit, en tijdstip het liefst smiddags want Joël gaat nog naar bed haha!
Wat we gaan doen, maakt mij ook niet zoveel uit.

Liefs, Melanie

Kom je ook dan Kimmetje?

Ik denk woezel ook wel, en zijn er dan eigenlijk nog meer twentenaren hier?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat kids valley niet zo’n succes vind. Heel weinig voor de peutertjes, en ze rennen zo dat toestel voor de grote kindjes in. Daarnaast vind ik het ook een beetje een stoffig donker hok…

Groetjes Anouk

ja ik kom ooki!! Maakt mij ook niet zo veel uit waar we gaan, ik denk dat anouk of kimmetje misschien wel wetenw at leuk is om in enschede naar toe te gaan? En wanneer?

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

bengeltjes dorp in hengelo is ook wel erg leuk voor de peuters en natuurlijk kom ik,maar wat willen jullie ? door de weeks of in het weekend? want ik heb natuurlijk 3 Kinderen die al naar school gaan

Bengeltjesdorp heb ik ook wel eens wat van gehoord, dat lijkt me leuker dan kids valley! Ik wil ook wel naar hengelo, als de rest dat ook wil? Mellanie gaf al aan het liefst smiddags te willen ivm slaapje, dus ik weet niet of jouw kids woensdagmiddag vrij zijn? dan is dat misschien een optie?

Groetjes Anouk

Op woensdagmiddag zit Noah op de psz!!
In t weekend mag van mij ook hoor!!

Liefs, Melanie

Op woensdagmiddag zit Noah op de psz!!
In t weekend mag van mij ook hoor!!

Liefs, Melanie

ja weekend is voor mij ook goed hoor! Ik dacht alleen dat het door de weeks misschien niet zo knetterdruk is in zo’n overdekte speeltuin

Groetjes Anouk

inn het weekend vindt ik het ook goed, dan heb ik meestal de auto,!
nu alleen nog een datum!

liefs woezel

ohww ik had jullie stuk voor stuk willen zien, helaas te ver voor mij. pff kom is naar brabant verhuizen jullie!

wij allemaal naar brabant? Of jij gewoon naar het mooie twente? Hihihi

Groetjes Anouk

Alleen nog een datum dus!!

@mamavanrico: woon je te ver om ook te komen? Misschien dat je vanaf een bepaald stuk met iemand mee kan rijden? Als je naar Almelo komt, kun je met mij mee naar enschede!! Hahaha ik kan je ook ergens anders wel oppikken hoor!!

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 24 Jan 2012 21:47:08

ja komt wel heel egoistisch over he mamasnoekie. haha. maaruhm…jullie allemaal naar brabant

@Mel: tis gewoon te ver reizen ook met de trein. volgens mij al minimaal 2 uur naar almelo. naar enschede is het 3.5 uur reizen.

gaat lekker met je geografische kennis mamavan rico haha

met de trein van almelo naar enschede is 25 minuten
en hengelo zit daar precies tussen in

maar ik heb even gechekt, met de trein is het idd 2.54 minuten

Dat is inderdaad wel erg lang reizen…
Maar spreken wij af in t weekend, of op door de weeks?!
En welke datum? Hoe snel willen jullie afspreken? En waar??

Liefs, Melanie

quote:
gaat lekker met je geografische kennis mamavan rico haha

met de trein van almelo naar enschede is 25 minuten
en hengelo zit daar precies tussen in

maar ik heb even gechekt, met de trein is het idd 2.54 minuten

haha dus ja, het gaat lekker met mijn geografische kennis kim

Wat mij betreft in het weekend, maar wanneer maakt mij niet uit, mits ik niet in de Nachtdienst zit. Ik zit dit weekend in den nachtdienst, de 2 weekenden daaropvolgend niet, dan weer een weekend, dan de 2 daaropvolgende niet, etc etc.

liefs woezel