Mees vandaag zijn laatste x zijn medicijn update

Mees vandaag zijn laatste keer zijn medicijn tegen zijn reflux heeft gehad.
Vind het zo spannend hoe het gaat, en hoop echt dat het goed gaat. Volgende week donderdag naar zijn ka. Dus hier houden we onze vingers gekruisd en hopen dat het nu eindelijk een keer de goeie kant op gaat. Vandaag naar het cb geweest, daar waren ze tevreden. Hij woog 8325 gr en is ruim 75cm. Ook zijn we verlost van de fles van 19u, heerlijk zeg weer een fles minder.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 21 Feb 2010 20:58:38

Hopelijk gaat het goed zonder medicatie!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop met je mee meid, dat het goed gaat!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hee meid wat goed!
nu hopen dat het goed gaat zonder… hou ons op de hoogte en ik denk aan jullie!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dank je meiden. Mischien meer een vraagje voor inge omdat ze hetzelde met rico heeft gehad.

@ inge, weet jij hoelang het duurt voordat ze evt weer last kunnen gaan krijgen en krijgen ze dan weer gewoon last van het zuur wat omhoog komt? Heb eigenlijk geen idee, ka heeft me er niks over vertelt alleen dat ik een week voordat ik bij haar moest komen moet stoppen.

Gr Patries

Hier zijn de duimen ook gekruisd.

Groetjes,

Michèle

We zijn vandaag weer begonnen met zijn nexium. Wat is het probleem… Hij spuugt al vanaf vrijdag vroeg in de middag. Ik weet dus niet of hij een buikvirus of reflux problemen heeft. We hebben luna vd week ook aan het overgeven en diaree gehad vandaar. Tis niet zo dat hij de hele dag spuugd, zo’n 1x per dag en dan spugd hij alles uit. Heb vanmiddag maar ff de ha post gebeld en die zeiden dat ik toch de nexium moest gaan geven, ben benieuwd donderdag bij de ka. Bah had zo gehoopt dat het nu eindelijk goed zou gaan. Baal als een stekker.

Gr Patries

Hè bah. Nu weet je nog niet wat het is. Logisch dat je baalt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat balen voor je zeg.

Hoop dat het een buikvirus is en het snel weer over is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ben er bang voor, hij eet weer ontzettend slecht. Als het een buikvirus zou zijn dan zou dat toch allang weg moeten zijn. Denk dat het toch zijn reflux weer is, en dat de nexium weer moet gaan aanslaan. Dat hoop ik dan maar, want ik word er alweer ontzettend nerveus van. Haal me weer de ergste senarios in het hoofd, ben gewoon bang dat het wat anders is. Hij is nu 10mnd, waneer stopt dit nu eens een keer. Ook voor mees zelf.

Gr Patries

Kan me je wanhoop goed voorstellen. Het is niet niks, die medicatie de hele tijd. Maar een buikvirus kan langer duren dan een paar dagen hè, ben er zelf wel eens vijf dagen goed ziek van geweest. Dus niet meteen bij de pakken neerzitten, wie weet is het toch gewoon een virus. Ik blijf erop hopen voor jullie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker