Meerijdplankje

Hoi hoi
In maart komt ons 2e en nu ben ik vanmiddag eens na gaan vragen wat ik het beste kan doen met mijn kinder/wandelwagen .
Zeker omdat Tim nu nog niet zelfstandig loopt heb ik in maart echt iets nodig om hem op mee te nemen .
Ik wilde zo’n zitje net als vroeger .
Dat het oudste kind op de bak zit , boven de voetjes van de baby zeg maar .
Dit is niet meer te koop en kan ook niet op de wagens van tegenwoordig .
Dan zou het afbreken of de wagen opkiepen .
De verkoopster adviseerde me een meerijdplankje .
Ik zie soms mensen daar zo krom achter lopen of soms zelfs naast de wagen .
Heeft iemand van jullie er ervaring mee ???
En zo ja ook fijne ervaring ???

Groetjes Dorethe

Een tandembuggy kopen van Prenatal (f. 300,–). Daarin kan de peuter zitten, en daarachter de baby liggen. Dit zou mijn voorkeur hebben!

Mijn zusje had ook zo’n meerijd plankje… onding! Je kan niet goed je voeten zetten… moet met je benen wijd lopen… anders trap je elke keer op dat ding.

Gewijzigd door - mini-boy op 12 Nov 2009 22:07:03

Mijn vriendin heeft er ook een, maar ze vind het verschrikkelijk onhandig.

Voor kleine stukjes gaat het nog wel, maar je loopt niet heel handig.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ik heb ook zo’n plankje!
voor kleine stukjes iedeaal, maar voor iets langere stukken drama, goed om een hernia te krijgen! Je loopt zo voorover gebogen te lopen/duwen!
Gelukkig loopt lieke heel goed mee en gebruik ik het planje alleen als ze wat moe wordt.
Zo’n plankje is ook niet bedoeld voor lange afstanden te lopen.
Maar als ik lange afstanden moet lopen is er altijd wel iemand bij en neem ik voor lieke een buggy mee.

Groetjes Gytha

idd een tandemkinderwagen echt ideaal ik heb hem zelf gehad voor de twee oudste weet alleen het merk ervan niet meer maar echt ideaal was het
een kiddybord heet zon meerijdplankje geloof ik lijkt mij minder handig zoals hier al gemeld is lijkt het mij niet echt fijn lopen met zon plakje voor je voeten

groetjes