Meerijdplankje... quinny

Ja ik vind het geen fijne dingen maar… om een eind te gaan wandelen met de duo wagen terwijl Jurian het merendeel zelf loopt vind ik ook niks. Dan vind ik de duo wagen toch te lomp vooral op schuine stoepen of daar waar je elke keer de stoep af moet voor die stomme containers de er staan

Dus toch maar de enkele wagen (rijd gewoon lekkerder soepel) maar dan voor evt wel een meerijdplankje, zodat Jurian evt toch op kan stappen om mee te rijden! Iemand de tip? Op mp staan er niet veel … ;-(

Ik heb ook een quinny, en een kidsit!!
Ik was er erg snel aan gewend, en neem hem altijd mee, terwijl mijn dochter inmiddels ook met merendeel loopt. Hij is alleen niet zo goedkoop.
Maar misschien dat je oudste er genoegen mee neemt om te staan, dan heb je de kidsit niet perse nodig, mijn dochter was anderhalf toen haar broertje geboren werd, en voor die echte kleintjes is het ideaal dat ze kunnen zitten!

wij hadden een kiddy board.
ik zou helemaal geen plankje meer aanschaffen. grr war heb ik dat ding vervloekt!
liep er steeds zelf tegen aan en ik moest erg voorover lopen om de wagen te kunnen duwen. ik heb hem dus 3x gebruikt en verkocht!
Ik moet zeggen het ziet er erg makkelijk uit maar oooo
en het kiddy board was ook nog de duurste dan denk je een goede te hebben. hahah.

als ik het nog een keer moest doen deed ik het niet.
als we weggingen namen we een extra buggy mee (moet je wel met tweeen zij) maar verder als hier de supermarkt,bakker en oma liepen wij toch niet en dat kon lieke makkelijk halen

succes met je keuze

Groetjes Gytha

Oh bakmama ik durf bijna geen ja te zeggen maar … stiekem zou ik het wel super vinden als ik het mag lenen/testen …

Yes hebben we voor die tijd weer een date