Meerijdplankje, loopfiets of zelf lopen?


#1

Mijn oudste dochter, 3 jaar en 4 maanden, klaagt veel over moeheid.
Een jaar geleden liep ze nog hele stukken mee, maar nu heeft ze daar allemaal niet zo’n zin meer in. Ze is op die momenten vaak ook echt moe. Nu hebben we voor de geboorte van de jongste, nu 9 maanden, een duowagen aangeschaft. Deze was in het begin echt een uitkomst. Maar nu gebruik ik hem nog eens in de maand ofzo. Het grote pakket ligt me echt in de weg. Ik vind mijn jongste er niet zo prettig in zitten als in de gewone mutsy. Maar laat ik haar zelf lopen, dan wil mevrouw na een paar minuten al niet meer/ gaat stil staan/ sjokken of gewoon huilen. Nu denk ik erover een meerijdplankje te kopen, maar eigenlijk vind ik dat ze best kan lopen tenzij ze dat dus echt niet kan. Kan moeilijk inschatten of het haar echt niet lukt door de moeheid.
Nu heeft ze voor haar 3e verjaardag een loopfiets gekregen. Dit ging heel goed, maar daar heeft ze ook niet altijd trek meer in. Ik nam haar altijd mee op de loopfiets de plaatselijke supermarkt in.
Maar naar de stad is toch een ander verhaal.
Hoe zouden jullie dit doen?
Loopfiets, meerijdplankje of toch maar aandringen op zelf lopen?

Groetjes Desiree

Gewijzigd door - Asje op 07 Jan 2013 13:52:04


#2

Zou je je ticker wat smaller willen maken? De tekst loopt van het scherm af en dat leest erg onhandig en onprettig.

Geen idee wat wijsheid is met meerijdplankje, loopfiets etc., maar heb je er al aan gedacht om uit te laten zoeken wat de oorzaak is van die vermoeidheid? Ik zou eerst daar het fijne van willen weten als ik jou was. Voor hetzelfde geld is er een medische oorzaak en die zal dan toch aangepakt moeten worden.

Groetekes, Sje


#3
quote:
Zou je je ticker wat smaller willen maken? De tekst loopt van het scherm af en dat leest erg onhandig en onprettig.

Geen idee wat wijsheid is met meerijdplankje, loopfiets etc., maar heb je er al aan gedacht om uit te laten zoeken wat de oorzaak is van die vermoeidheid? Ik zou eerst daar het fijne van willen weten als ik jou was. Voor hetzelfde geld is er een medische oorzaak en die zal dan toch aangepakt moeten worden.

Groetekes, Sje


Heb geen idee hoe ik die smaller krijg. Bij mij beslaat ie nog geen derde van de breedte van het scherm.

Wat betreft de moeheid, ze heeft al meerdere bloedtesten gehad maar deze zijn allemaal goed. Wat een mogelijke oorzaak kan zijn is dat ze hoogsensitief is en heel gevoelig is voor prikkels en moe wordt van het verwerken daarvan. Dat is wat de orthopedagoog ons vertelde.

Groetjes Desiree

Gewijzigd door - Asje op 07 Jan 2013 13:52:25


#4

Oh fijn dat er in elk geval al serieuzer naar die vermoeidheid gekeken is.
Wat die ticker betreft, die mag geloof ik niet breder dan 400 pixels zijn. Mail anders even naar Kimmetje of Asje. Die kunnen hem volgens mij ook aanpassen voor je.

Anders wordt elk topic waarin je een bericht plaatst op dezelfde manier uit z’n verband getrokken en dat is niet handig.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Jan 2013 12:23:56


#5

Hoi,

Ik kan die niet aanpassen qua groote, omdat het een kalender is en geen stil staand plaatje. Ik kan ze hoogstens hier verwijderen ( heb ik zojuist ook gedaan )en uit het profiel halen ( dat heb ik niet gedaan ). Deze ticker is inderdaad 450 pixels breed, waar 400 eigenlijk toegestaan is. Op mijn beeld heb ik daar verder geen last van ( vandaar dat ik het niet gezien heb ) maar bij menig ander klopt het dat de topic dan uit zijn verband gehaald word. Bij deze dus graag een ticker maken van max 400 pixels breed.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 07 Jan 2013 13:53:29


#6
quote:
Hoi,

Ik kan die niet aanpassen qua groote, omdat het een kalender is en geen stil staand plaatje. Ik kan ze hoogstens hier verwijderen ( heb ik zojuist ook gedaan )en uit het profiel halen ( dat heb ik niet gedaan ). Deze ticker is inderdaad 450 pixels breed, waar 400 eigenlijk toegestaan is. Op mijn beeld heb ik daar verder geen last van ( vandaar dat ik het niet gezien heb ) maar bij menig ander klopt het dat de topic dan uit zijn verband gehaald word. Bij deze dus graag een ticker maken van max 400 pixels breed.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 07 Jan 2013 13:53:29


Oké, dat is goed, Ik had hem zo van een site en verder geen inspraak over de grootte. Ik verwijder hem uit mijn profiel.

Groetjes Desiree


#7

Hoop dat deze tickers beter zijn.

Groetjes Desiree


#8

Vooral omdat ze het dus eerst wel deed(lopen/loopfiets) lijkt het mij een beetje uitproberen. Doet Rens ook weleens. Ik loop dan gewoon door dan komt hij vanzelf achter me aan. Inmiddeld doet hij dit niet meer.
Misschien dat als je dit strak toepast dat ze dit niet meer doet?


#9

@Demia, ze zijn weer te breed.

Groetekes, Sje


#10

mee-rij-plankjes zitten alleen maar in de weg.
Dus ik zeg: lekker zelf laten lopen of (loop)fietsen.

M.


#11

Misschien zit ze in een groeispurtje? Dan kan ook vermoeidheidsklachten geven.
Jasper is ietsje ouder dan jouw dochter, maar nog niet zo lang geleden klaagde hij ook steeds over moeheid. Daarbij gaf hij soms aan dat zn benen pijn deden, dus ik heb het zelf gegooid op een groeispurt en groeipijn.

Ik heb wel een meerijplankje op de kinderwagen, als we echt een flink stuk gaan wandelen dan gaat ie gewoon mee en als Jasper dan moe wordt mag ie van mij best even op het plankje meeliften. Soms is het voor mij ook een praktisch middel omdat Jasper niet zo van het stil staan is, dus als ik dan aan het winkelen ben dan vraag ik hem om bij de kassa op het plankje te gaan staan, waardoor ik m bij me hou en rustig kan afrekenen!

Ik hou er zelf wel van om een beetje af te wisselen, de ene keer gewoon wandelen, dan weer eens de (loop)fiets mee, of met de step een rondje. Het ligt er ook een beetje aan waar we naar toe gaan en wat we gaan doen.

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers