Meer willen eten

heeft dit ook met sprong te maken dat nell nu midden in de nacht wakker wordt voor nog een fles? ik dacht dat ze tijdens een sprong minder honger hadden maar nell eet ons de oren van de kop als het ware

Zou dus heel goed kunnen
Maar zou niet terug gaan om haar s`nachts te voeden hoor dan is het eind zoek
Hoe oud is ze nou precies ?

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ze wordt deze week 24 weken maar is een week te laat geboren dus eigenlijk 25 weken. ik vind dat ze overdag heel veel eet:
rond 6u 210 ml
rond 9u 120 ml
rond 12 u 300 gr groenten met soms nog wat melk
rond 15u 30 250 gr fruit
rond 19u 30 laatste fles van 240 ml

aja was ik vergeten antwoorden: er niet naartoe gaan s nachts is geen optie ze bijft huilen totdat we haar eten geven en dan drinkt ze ook 180 ml uit het is dus niet echt dat ze geen honger heeft of alleen maar aandacht wil. ik hop dat deze verdomde sprong snel over is, met de andere sprongen had ik heel wat minder last met haar!

@will: bedankt voor tip ik test het vandaag al uit. ik hou je op de hoogte

Wat ga je doen als Nell brood gaat eten? Krijgt ze dan brood tussen de middag of als avondeten?

Schema bij Dani is wat anders qua tijdstippen van groente en fruit. Had dat bij jou ook niet te maken met het eten op het KDV?
Dani krijgt 's ochtends zijn fruit, tussen de middag een broodje en 's middags een fles. Rond 16.00 uur als het nodig is nog wat te eten & rond 17.30 avondeten met soms een toetje en dan rond 19.30 zijn melkfles. Zo heeft hij genoeg voor de nacht.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nell krijgt inderdaad op opvang s middags warm eten dat is gewoon een gewoonte hier in belgie en in namiddag fruit. brood zal ze later met ons s avonds eten okal eten wij dan warm