Meer weten over Ikkebendag

Hoihoi,

Ik vraag me af hoe laat we waar moeten zijn enzo. Eigenlijk is dit een bericht voor Saro dus. Misschien kan ze ons de details mailen? Want ik weet even niet meer precies hoe het nou zit? Als één van jullie al meer weet, mail me dan even. Fijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Saro, is het anders mogelijk om de info op de ikke ben hyves te zetten of even te mailen naar iedereen dat alles op een rijtje staat??

Ik heb rainbow wel een mail gestuurd met wat ik in me hoofd had, maar ja ik kan natuurlijk er niet zeker van zijn dat dat allemaal nog klopt. Benne blondt he

Groetjes,

Michèle

Meiden,
Wat willen jullie precies weten? Volgens mij zou Wil25 de locatie die we eerder ook hebben besproken regelen?
Ik denk dat de volgende vragen beantwoord moeten worden:
Waar: is bekend, maar kan ik nog wel even rond mailen. ik heb op de site van de locatie geen routebeschrijving gevonden, maar misschien weet Wil dit?
Datum: is bekend
Tijdstip: stond om 13.00 uur, maar iets later is misschien handiger ivm slaapjes. Of misschien is de ochtend wel beter, gelijk na ontbijt in de auto?
Catering: ik denk ter plaatse gewoon te regelen
Deelnemers: zie datumprikker (al zijn er inmiddels wel 2 afmeldingen: Anouk en Inge)

Ik heb de datumprikker opgezet, maar heb naar mijn idee verder niet de gehele organisatie in handen hoor

Maar goed als we de bovenstaande gegeven weten, dan moeten we een heel eind komen toch.

Ik hoor het wel

Liefs,
Sandra

quote:
Saro, is het anders mogelijk om de info op de ikke ben hyves te zetten of even te mailen naar iedereen dat alles op een rijtje staat??

Groetjes,

Michèle

Hebben we een ikkeben Hyves? Ben wel aangemeld bij Hyves, maar daar eigenlijk nooit op gezocht.

Ga ik meteen even zo brutaal zijn om te vragen wie er met de trein komen want misschien is het leuk en of ook makkelijk om op het station alvast af te spreken en zo naar te gaan in plaats van in de bus/ tram te gokken of de mensen met buggy al dan niet erbij horen

Iemand interesse mail me maar even anders staan we weer met meer dan de bedoeling is

Groetjes,

Michèle

Ik heb je een mail gestuurd Wil.

en ik heb iedereen even gemailt die zich had opgegeven

Uhm… dat mailtje he…
Gaat dat nu over dat het weer verplaatst wordt, of niet?
Want ik snap het niet helemaal.
In ieder geval de datum die nu stond/staat, ben ik gewoon van plan te komen.

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

@Anne, het gaat inderdaad niet door. We waren maar met een heel klein groepje en er bleken veel afmeldingen te zijn. Ik weet niet of we dan nog een nieuwe datum gaan prikken, maar als er zo weinig animo voor zo’n dag is, weet ik niet of dat erg veel zin heeft eigenlijk…Zo’n dag is natuurlijk alleen leuk als er echt 20 mama’s ofzo zijn. Misschien een keer in het voorjaar, als het allemaal wat rustiger is? December is nu eenmaal een drukke maand voor iedereen!

Groetjes Rainbow, trotse mama