Meer over allergie en borstvoeding


#1

Hai medemama’s!

Met toestemming van het beheer, wil ik jullie mijn site/forum even voorstellen. Niet om zieltjes te winnen, jullie hebben jullie thuishaven hier op ikkeben al gevonden en hier vriendschappen opgedaan! Ieder zoekt immers de plek waar hij/zij zich het meest thuisvoelt en voor jullie is dat ikkeben geworden.

Mijn site en forum is bedoeld voor moeders die borstvoeding geven en veel van onze leden hebben kinderen die last hebben van een allergie. Borstvoeding geven is lang niet altijd makkelijk, loopt niet altijd vanzelf… en als er ook nog eens een allergie om de hoek komt kijken, wordt het helemaal lastig. Consultatiebureaus, huisartsen, zelfs artsen in het ziekenhuis, hebben vaak weinig kaas gegeten van borstvoeding, vooral ook als er ook nog eens een dieet om de hoek komt kijken.

Borstvoeding geven aan een allergisch kind, is zeer zeker wel mogelijk en met wat hulp van andere ervaren moeders, zelfs ook nog goed te doen. Ik miste deze informatie op internet, dus ben zelf een forum en site in gaan richten.

Niet alleen borstvoedende ouders komen ons allergiedeel bezoeken en vragen stellen… maar ook moeders die flesvoeding aan hun kind geven, komen graag het dieet van hun kind bij ons bespreken.

Vermoed je een allergie, volg je een dieet, heb je vragen… kijk dan eens op www.borstvoeden.info of je vraag er (op het forum) misschien al tussen staat. Zo niet, stel je vraag dan heb je meestal dezelfde dag al antwoord van één van de ervaren moeders. De gezondheid van onze kinderen is te belangrijk om door te moeten blijven modderen.

Groetjes Nynke Bal

Gewijzigd door - Nynke Bal op 01 Jul 2008 21:50:37