Beste allemaal, graag jullie advies!
Mijn zoontje is 8 weken en heeft last van spugen en maagoprispingen (zie ook http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14553&FORUM_ID=3&CAT_ID=2&Forum_Title=Baby+0+tot+1+jaar&Topic_Title=Last+van+zijn+maagje)
We zijn nu de friso hypo-allergeen (vanwege mijn astma) met johannesbrood pit meel aan het uitproberen. Hij spuugt niet meer tijdens de voeding en daarna ook niet meer spontaan. Dit is dus fijn!! Hij heeft nog wel een paar maagoprispingen na de voeding of na een paar uur op bed. Deze zijn wel erger dan voorheen. Hij begint dan te huilen en kijkt moeilijk, is echt aan het wroeten. Uiteindelijk een boertje of spuugje. Dit had hij voorheen ook maar omdat de voeding nu dikker is doet de voeding er langer over voordat het er uit is. Dat is uiteindelijk ook de bedoeling maar nu het toch omhoog komt heeft Fynn er meer last van. En dat vind ik weer moeilijk om aan te zien. Ik hoop dat dit te volgen is!!
Ik doe nu twee schepjes JBPM bij voeding van 165 cc. Moet ik er nog meer indoen? Had iemand hier ook last van…??
Bedankt alvast groetjes Helene