Meegroeibedje spannend!

hoi allemaal,

We hebben voor lieke een meegroeibed/peuterbed gekocht met opstaande randen.
Dit omdat we straks het ledikant nodig hebben voor onze tweede.
We hebben het alleen in elkaar gezet om te kijken of het inorde is want haar kamertje is nog niet klaar!
En vanmiddag liepen we naar boven en stond ze bij het peuterbed. Ik zei kom lieke nee hier zei ze hahahah Ze wilde dus perse in het nieuwe bedje.
Dus ik vlug opgemaakt en haar erin gelegd, ging prima geen kick gegeven. Ik even boven gebleven vondt het toch nog wat eng, maar onze GROTE MEID sliep als een roos. Nu zit ik hier met babyfoon langs me. Ben wel trots maar zit niks op mijn gemakt ga dalijk even stilletjes kijken.
Het was ook nog niet de bedoeling dat ze er al in ging, wij dachten het pas te gaan doen in febr ofzo. hahah ze is ons gewoon voor!

wilde de trotse mama even met jullie delen.
Ze wordt nu wel echt groot hoor!

groetjes gytha

oooohhh wat leuk… lief! ja zou ook ongerust zijn, maar zo zie je maar dat die kleintjes duidelijk dingen zelf aan kunnen geven

niks geen advies bij nodig hahaha

geniet ervan!

Blijkbaar is ze er aan toe anders geeft ze niet aan dat ze er graag in wil liggen. Leuk toch?!

Groetekes, Sje

hey wat goed van lieke .en heb ze heerlijk geslapen .en ging ze er vanavond ook zo weer er in .

groetjes marielle mama van tanja

Hey kijk eens aan wat een grote meid al
Soms gaan ze sneller dat dat je zelf eigenlijk wilt he
Super hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Grappig! Een echte grote dame!
Groetjes, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/tOytm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

nou meiden,

Het is goed gegaan en ze heeft heerlijk geslapen. Wel wat eerder wakker maar oke! Alleen mijn gevoel he!! In het midden van de zijkant is het bedje wel open en lieke is een draaikont dus ik was bang dat ze daar door zou vallen.
Boven en onderkant van zijkant is wel iets verhoogd.
Heb bijna de hele middag boven gezeten, maar ons meisje sliep heerlijk.
Denk dat we om mij een gerust gevoel te geven toch nog een hekje gaan kopen om deze aan de rand te zetten. Dan heb ik ook rust.
Ik moest zo lachen: ze lag heerlijk te slapen en een half uur later ging ik kijken en zat ze zittend voorover hangend te slapen!!! Wel zo’n ongemakkelijke houding maar ja, denk maar als het niet prettig is gaat ze wel liggen!
Was wel een grappig gezicht.
Vannavond toch in ledikantje gelegd ook al wilde ze zelf ook wel in het grote bed, maar anders doe ik geen oog dicht zonder hekje.

Groetjes Gytha

Als je ongerust bent dat ze er alsnog uit kan rollen in dat middengedeelte, misschien een goede tip.

Rol een badlaken op en leg dat in de lengte onder het matrasovertrek. Zo heb je een dijkje gemaakt waar ze tegenaan rolt. Ze moet wel heel erg tekeer gaan, wil ze daar nog overheen rollen.

Groetekes, Sje

Hebben allebei de zijkanten overigens zo’n open middengedeelte? Als de zijkant die tegen de muur staat geen open middengedeelte heeft, kun je het bedje ook tijdelijk met de andere zijkant tegen de muur zetten. Snap je hoe ik het bedoel?

Groetekes, Sje

Sje wat ben jij goed zeg!
Ga het morgen gelijk proberen tot we het hekje hebben!
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwww gouden tip van Sje dus!
Je bent nog helder op de avond hahahahha

Groetjes Gytha

Ja, blond + avond, dan zou je toch minder helder verwachten, maar nee hoor, ik zit er nog net zo scherp bij!

Nee hoor lieverd, ik spreek uit ervaring. Onze oudste heeft tot haar 4e met die badlakenrol in bed gelegen. De laatste periode niet eens om eruit vallen tegen te gaan, maar ze vond het een lekker rolletje om tegenaan te kruipen. Haha! Elke keer als ik het bed verschoonde liet ik het eruit, maar zodra ze 's avonds haar bed in ging vroeg ze “Hé, waar is mijn rolletje?”.

En die keer-het-bedje-om-tip, heb ik van mijn zus. Die is dat zo van plan met haar kleine man als die naar een peuterbedje gaat. Mijn zus wil namelijk zo’n peuterbedje met 1 zijkant open en 1 zijkant+hoofd/voeteneind dicht. Dan kun je het bedje met de open kant tegen de muur zetten en heb je toch nog een ledikant-idee.

Groetekes, Sje

hahah die dochter van jou. Ze heeft wel gelijk is ook lekker warm tegen zo’n rolletje aan liggen!.
Ga het morgen proberen en we zullen zien. Alleen we moeten nog klussen op haar kamertje dus ze is ons echt voor!
Laat morgen wel even weten hoe het gegaan is als sinterklaas hier vertrokken is

groetjes Gytha

Sinterklaas bestaat niet echt he?! Dat is een verklede meneer! Die is voor de nep!
Kijk, zo blond ben ik nou ook weer niet dat ik daar in trap!

Groetekes, Sje

oooooo wat vertel je me nou?
Ben echt van je nieuws geschrokken!

wahahahahah

groetjes Gytha

Oeps, sorry dat ik het verklapt heb. Jij bent dus wel echt blond?!

Groetekes, Sje

ja als ik nu nog maar kan slapen sje! Anders maak ik wel een rolletje

groetjes Gytha

Kruip inderdaad maar lekker tegen een rolletje aan! Helpt vast! Haha!
Ik sluit af, welterusten vast!

Groetekes, Sje

Idd hahahah die is lekker warm

trusten

groetjes Gytha

Hoi,

Vlotte meid. maar beter zo dan gillend en wel als de kleine er is.

groetjes

lon106

He Gytha wat lees ik nu? Poeh Lieke is echt al een grote meid aan het worden he? Ik kan mij nog niet voorstellen dat Nina al in zoeen groot bed zou liggen! Echt ongelooflijk dat het in het nieuwe bed zo goed gaat! Kan me voorstellen dat je super trots bent op je kleine meid. Vind het echt knap! Ik geloof als ik dat met Nina zou gaan doen dat ze me de hele kamer overhoop haalt en gaat spoken s nachts! Maar ja ik heb er ook nog geen haast mee want ik ben ook nog niet zwanger.haha He gytha ik vind het echt super te gek voor je!!!groetjes chantal

Chantal